shit asså!

Ja det säger jag bara. Jag har då inte kunnat gå in å uppdatera min blogg nu på några dagar.
Söndagen tillbringade jag i sängen och mellan varven så satt jag å tittade ner i min kära toalett stol.
Funderingarna rusade i huvudet, hur kan jag må så dåligt, ja då svarar folk så snällt som var på bröllopet
i lördags att dom förstår att jag mådde så. Ja lite berusad kan man väl kanske påstå.
Men är man mammaledig så är det väl bara att köra på, ojojoj det gjorde jag:)
Riktigt kul, men är det värt det? svaret är splittrat men kul hade jag iaf.

Mamma & Cissi kom och hämtade Jollan på söndags eftermiddagen så hon kom ut och fick lite frisk luft, tackar ni var underbara, jag var verkligen en riktigt hemsk mamma, men kunde helt enkelt inte ta mig upp, det gick inte.

Robin kom hit och lekte med Jollan en sväng på kvällen, så hon led inte direkt, hon var sysselsatt hela dan:)




Men men man ska väl sätta ut lite bilder från lördagen, jag har ju lovat många.
Så det kommer väl i nästa inlägg för det lär bli riktigt långt antar jag.
Men jag får vänta att sätta in dom tills Jollis sover.

Så vad har hänt då.
Igår var vi å köpte en "lära gå vagn" till lilla Jollan, hon fattade direkt vad hon skulle göra så nu kör hon fram och tillbaka här hemma & lastar på sina leksaker i vagnen. Super duktig:)


Nu kommer jag å kör över dig mamma mohhhaaa:)

Idag så är det min underbara pappas födelsedag han skulle ha fyllt 48 år om jag inte är helt ute å cyklar.
 Miss you daddy. Åh vad jag saknar.
 Jollan, Cissi & jag var å satte lite blommor hos honom..
Åh jag är där alldeles för sällan, man jag tänker på honom jämt så det får nog räcka, en tanke kan betyda allt:)

Sen blev det en sväng till Maxi med Cissi, mamma, Ronja, jag & Jollan. Blöjor är ju nåt man förbrukar å då menar jag ju inte mig så:)


                            Duktiga tjejen!

Nä nu vill Jollan busa lite:)

Puss på er!!

Kommentarer
Postat av: Moster Cissi

Jollan säg åt din kusse att komma ut nu. Din moster orkar inte vänta längre. Jag föder hellre än tar sprutor... ;) Pussen

2009-09-16 @ 09:54:45
URL: http://ceciliasplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0