Har jag glömt er?

Nej självklart har jag inte det!!

Det är bara det att det har varit full rulle liksom. Hela förra veckan gick till att planera Cissis babyshower in i minsta detalj å blev det bra, ja det vill jag nog erkänna att det blev:)

Jag kommer sätta ut ett inlägg med bara bilder från lördagskvällen så ni som var där inte missar nåt, självklart så får ni även kopiera bilder som ni tyckte va bra:)

Vi har ju även hunnit skaffa den där sommarstugan jag har pratat om känns verkligen toppen. Skönt att ha ett annat ställe att åka till, den enda nackdelen är att det är så satans långt, men ska man ut till landet så ska man. I Horn är det förresten för er som inte vet, eller ett ännu mindre ställe som heter Hycklinge:) Jätte mysigt kommer det bli när allt är klart:)

Nu har halva veckan passerat och jag har inte gjort nåt speciellt, har faktiskt inte mått så jätte bra, jag har inte varit sjuk, men huvudet har bankat och jag känner mig allmänt orklös. Men sånna dagar går snart över som tur är. I morgon är Danne ledig så då får vi väl ta å hitta på nåt skoj. Tror att vi skulle åka en sväng till Ikea för Jollan behöver en hylla över sin säng där vi kan ställa lite böcker, spargris å tavlor, Hmm hur ska jag lyckas få upp två banankartonger böcker på en hylla, jaja det får vi se. Tänkte väl mer hennes första böcker å lite presenter hon fick på dopet:) Ja Jollan behöver snart sitt egna rum för fy tusan så mycket saker den lilla fröken har.

Ja när man går här hemma så märker man snabbt vad som behöver göras om, det räcker att låta Jollan leka i ja vad ska vi säga 2 minuter så har hon rivit ut hela köket. Jag fixade en grej igår och hon var i köket, då hör jag hur hon leker väldigt glatt, kommer ut å då har den lilla tösen hällt salt över hela golvet, trodde inte att hon visste hur man öppnade det skåpet:) men nu har jag gjort om så det skåpet har hon alla sina grejer i så som nappflaska, haklappar osv.

I eftermiddags så följde Jollan och jag med Benke till campingen för att hjälpa honom att ta ner förtältet.
Känns självklart lite tråkigt att inte mamma & dom ska vara kvar där längre, men tror nog en stuga passar bättre:)

Nä ska väl gå å sussa snart så man orkar med morgondagen.

Snälla morgondag le åt mig så lovar jag att jag ska le åt dig:)

Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0