Det blev en dag på stan!

Ja eller mest ute i friska luften faktiskt.
Jollan och jag väntade på att pappa Danne skulle komma hem på sin vanliga lunch och på tisdagar kommer han hem redan halv tolv. Till lunch bjöds det på falukorv & snäckmakaroner. Simpelt men gott:)
Jollan satt och åt helt själv, maten delade i inte alls så små bitar. Det tog sin tid med lite paus men sen fick hon allt i sig en potion. Duktig tjej:)

Vid halv två ungefär så åkte Jollan och jag in till Cissi & Alice. Vi bruttor tog en promenad in till stan. Eller Cissi & jag gick & gick medan dom söta låg och sov så sött i sina varma vagnar. Åh man blir så avis när man ser ur varmt å skönt dom har det.

Det blev att fixa lite till farsdag. Och sen så kollade vi runt lite. Jollan provade ett par vinterskor. Dom kostade 650 spänn phuee så dyrt för dom pytte små. Men det va Kavat och det är ju lite dyrare men ack vilken bra kvalitè:)
Stl 19-20 hade hon nu så i dom skorna skulle hon ha 20. Vi får se om det blir dom eller inte.
Hon fick ju ett par vinterskor av faster Tindra men dom är för stora så dom ramlar bara av. Men tack tack, med dubbla strumpor så, jobbigt bara att det blir så varmt:)

Ja jag fick inte fram någon kamera idag heller, medan Cissi tog fina bilder när min dotter stolt provade skor, fick jätte mycket beröm av dom som jobba där, hon va så duktig som alltid:)

Vi tog en promenix tillbaka till Cissi, men Jollan och jag tog bilen hem för att få i lite mer mat i magen.
Snart är det dags för Jolines 1-årskontroll. Hoppas hoppas hon följer sin kurva bra. Men vad mer kan man göra. Hon äter ju verkligen massor:) Spruta oxå, det gillar vi inte, men den här gången är ju Danne med oxå:)

Nu börjar det närma sig inför Jolines kalas på lördag. Nästan alla har tackat ja som vi har bjudit. Det är bara nån som inte svarat, men sista dagen är ju imorgon å har man inte svarat då så tar vi det som ett nej.
För på torsdag så ska vi inköpa bullens m,m. Så imorgon måste du höra av dig!!

Vi blir ett glatt gäng på ca 40 st. Så vi kommer inte vara hemma hos oss utan vi kommer vara i trivsellokalen.

Det är gården brevid oss, mitt emot plaskdammen för er som inte vet. Det är nog närmast om ni parkerar bilen vid Johannelund centrum och där står ni gratis oxå:) i två timmar iaf, det är ju bara att byta plats om ni vill vara längre vilket vi hoppas på:)

Nog av mig. Imorgon blir det nog en hemma dag för på kvällen så ska Jollan & jag hämta upp Cissi för att sen åka vidare på Inredningsparty hemma hos sofia. Kommer bli skoj:)


Det blev en gammal bild på mina älsklingar:)

 

Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0