blogg torka!

Ja det får jag nog ta å säga att jag har.
Eller egentligen så har jag väl massor att skriva om bara jag vill, men jag varken känner för det eller hinner.

Om dagarna så går all min tid till våran lilla ängel här hemma. Dagarna bara springer iväg.
Om ungefär en månad så börjar våran tös på dagis. Tyvärr så fanns det inte plats på det vi hade sökt, så det får bli ett annat i Ullstämma istället. Tråkigt att det blev längre ifrån men sånt är livet. Å vi ska väl inte bo här heller i all evighet. Så vi börjar där så får vi se vart det bär av sen:)

Ja mycket att jag inte skriver här är oxå för att Jenny arbetar mycket med sig själv och hennes känslor.
Ni som känner mig väl vet att jag hamnar där ibland. det kanske alla gör då och då. Men en del kan bearbeta det på olika sätt. Men jag är inte depp inte så men jag har det jobbigt helt enkelt med mycket men ändå med väldigt lite.

Ja så just nu får ni nog stå ut med lite dålig uppdatering, jag kanske tittar in här snart igen, vem vet imorgon eller en annan dag.

" vem vet inte du, vem vet inte jag. Vi vet ingenting nu vi vet inget idag"

Men nu hoppas vi på en bra helg iaf. Men känner i kroppen att jag håller på att bli sjuk. Inte roligt.

Hoppas nu att ni får en toppen helg så syns vi nog snart igen.

Jag vill inte tappa läsare nu bara för att jag har lite "blogg torka"


Kommentarer
Postat av: mammanette

Min lilla duktiga Jenny, försök att koppla av lite så mår du bättre, du behöver inte alltid förklara varför du försvinner ibland. Nu ser vi fram att få ha lilla Jollis här på lördag så ni får lite egentid. Se nu till att du får sova för "snusk-Danne". Vi skulle ha fika vid 15.00 så det är ju lugnt. Kramisar till din lilla familj.

2009-11-23 @ 23:55:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0