Vilken piss dag!

Idag har det inte alls varit roligt. Jag har haft super ont i magen. Enda sen Joline föddes så har jag haft magvärk men den har varit rätt så lindrig. Ibland har jag fått gå och lägga mig för att det ska gå över.
Jag har alltid haft lite problem med min mage. Har varit hos doktorn men dom säger bara att det är en stress & depression mage. Tackar! så fick man ingen mer hjälp. Jag har ätit medicin för gallgångsbesvär i många år nu och det har hjälpt bra tills nu.
Smärtan som jag har fått nu går inte att beskriva.
Inatt vaknade jag helt kallsvettig och visste inte vart jag skulle ta vägen och sen har jag haft ont hela dagen nu.
Eftersom dom två sista veckorna bara har blivit värre så lovade jag Danne att jag skulle ringa till min doktor så dom kan kolla vad det är.
Dom har lite funderingar på gallan, kanske gallsten eller liknande.
Men min doktor skulle ringa mig imorgon så får vi se hur vi går vidare, måste få ett slut på min jobbiga mage är så jävla trött på den.
För varje gång vi ska iväg och göra nåt kul så får jag super ont sen är hela resan sabbad. Men det kanske bara är en stress mage jag har. Lider ju av höjt blodtryck med så  jag är väl en stressig person inombords helt enkelt.


Kommentarer
Postat av: Sofia

usch,... vet precis hur det är.Jag ahr oxå magsmärtor satt på Akuten i 12 h i måndags utan mat lr vatten för att dom skulle röntga o ha sig.. Det är inet skoj när man har problem med magen.. Sen nr man blivi noppad av sjukvärden en gång av den osraken så vill man inte gå tillbaka,lr iaf inte ja.. Sökte för magen i okt -08 men vart hemskickad med smärtstillande och inget mer... Hoppas det blir bättre för dig.. Kraaaam

2009-05-13 @ 22:05:20
URL: http://metrobloggen.se/lovechild
Postat av: Lovisa

bra att du tar tag i det och kollar upp det!! man viftar nog bort saker lite väl lätt ibland. Så tummen upp för det! tänkte om jag kanske kan titta förbi imorn..? om du inte har för ont såklart. men jag ringer när jag slutar. puss

2009-05-13 @ 22:15:49
URL: http://loveijsa.blogg.se/
Postat av: Saknar dig

Till min egna lilla starka pappa!!



Gud vad jag saknar dig!!

Vem ska jag nu fråga till råds!!

Jag vet att jag måste släppa taget om dig, jag gör det om du lovar att komma till mig ibland.

Jag saknar dina kramar och dina lena händer.

Vem håller i mig nu??

Du förstod alltid mig och jag förstod dig.

Hoppas du har det bra nu.

Förlåt att jag sov när du som mest behövde mig.

Jag visste ju inte.

Du vet att jag hade varit hos dig.

Pappa du finns hos mig i mitt hjärta hela tiden, älskar dig, saknar dig!!

Du var så fin där du låg. Att kamma ditt hår var svårt men jag vet att din frisyr var viktig för dig så det var det minsta jag kunde göra.

Du är så söt.



Varför är döden så svår när den egentligen är en befrielse??

Jag hoppas att det var din vilja att släppa taget om livet?

Jag är så stolt över din styrka, en styrka som du delat med dig av till mig. Att inte gnälla när det är nödvändigt, ja det låter konstigt men det funkar.

Jag vet inte om jag orkar med din begravning men jag kommer säkert att vara där.

Vad betyder en begravning? Visa alla andra? Vad??

För mig var det viktigt att visa MIN KÄRLEK TILL DIG när du var här.

Vi kommer alltid att finnas för varandra,,, men jag vet inte riktigt hur det ska gå till, ska lura på det ett tag.



Vi möts igen!!



Nu är väl detta en helknäpp idé att skriva till pappa på en blogg somm dessutom måste läsas på en dator vilket pappa inte alls begrep sig på, men "oandra" sidan så hörde vi aldrig honom prata flytande franska heller. Vi får väl se om jag får något svar.



Barn ger styrka, jag känner mig innerst inne stark för jag har fyra helt fantastiska barn.

Tack för att ni finns!!!



Ja Jenny, nu har jag lånat en bit av din sida, du har rätt det känns lite bra att skriva och dela med sig, det värker inte lika starkt just nu, men det svider under näsan och i ögonen. Vet inte vilket som är bäst.

Godnatt!!

2009-05-14 @ 01:55:50
Postat av: jenny själv

Du får låna min sida hur många gånger du vill mamma.

Jag säger ju att skriva av sig är riktigt skönt även att du sitter och gråter floder undertiden och får avbryta flera gånger. Mamma morfar vet vad du gjorde för honom han älskar dig över allt. Ens barn är allt och likså en förälder. jag tycker att du ska gå på begravningen även för din egen skull. Jag vet att du tycker att du redan har sagt hejdå. men för din egen skulle så du inte ångrar något, det kommer vara så fint med sång och blommor.

Mamma jag älskar dig. Säg till om du vill låna min sida helt går jätte bra:)

Till världens starkaste mamma.

2009-05-14 @ 12:20:10
Postat av: cecilia

Mamma vi gör det här tillsammans... Jag kommer finnas för dig under hela begravningen. Ensam är inte starkast. Glöm inte bort att ta hjälp av andra ibland.



Älskar dig och bloggens riktiga ägare...=)

Pussen

2009-05-14 @ 20:48:08
URL: http://ceciliasplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0