Min dotter är bara för söt!

Ja det blev ju att åka till Tallboda en sväng på kvällen för att klippa Benke. Jag raka av hela skiten. Men han blev jätte fin eller jag sparade 3 mm tror jag:).
Men när vi var där så passade vi på att bada Jollan i badkaret så slapp vi bada henne i hennes badbalja när vi kom hem.
Hon tycker att det är super skönt, nu gillar hon att bada igen och skönt det för det var lite halvsvårt att duscha med henne. Blir ju lite halt liksom. Och med klinkers under sig blir man lite svettig att man ska tappa henne.



Mamma ropade på mig att jag skulle komma och titta. Hon och Jollan var uppe i badrummet. Då hade hon tagit av Jollan blöjan och satt henne på toaletten och det mest klockrena var att när hon satte henne där så kissa hon i toan. Tror ni mamma blev snopen eller?! Kan jag lugnt ta å säga. Så söt det lilla trollet. Jollan alltså mamma, eller du oxå såklart:)



Det blev att grilla några korvar innan vi åkte hem.
Alltid lika trevligt att få lite kvällsmat.

Nu när jag satt här hemma i soffan. Kom Danne ut och kastade en blöt jävla pappersboll på mig, då blev jag lite sur å kastade tillbaka. Sen stod han framför mig och skulle kasta igen. Ni vet när man blir så där nervös så man skrattar och gråter samtidigt ungefär så blev det för mig och då vaknade lill tjejen inne i sovrummet. Danne skulle gå in å söva om henne men hon lugnade sig inte förrän jag kom in. Så hon blev nog lite orolig att det hade hänt hennes mamma något.
Men vi busa ju bara lite. Så nu sover hon igen. Danne ligger där inne och håller hennes hand.
Hon vill ju alltid hålla handen när hon ska sova, det blir lite svettigt för det är en varmblodig dotter vi har. Men är ju bara gulligt. Den handen är bara för söt.

Kanske skulle sova nu då.

Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Mammanette

Ja hon är verkligen världens gulligaste, så är hon mitt lilla barnbarn med. Lilla Jollan ser helnöjd ut, helt oberörd precis som att det var den självklaraste saken att hon skulle kissa. Vilken duktig tös. Man bara älskar henne till tusen. Kramis mitt lilla troll. Din stolta mormor.

2009-05-04 @ 22:56:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0