Vart tog det fina vädret vägen?

Åh det har ju varit så fint väder och solen har ju tittat fram lite då å då, men nu är det super trist ute. Man vill bara vara inne och bygga sig en mysig koja under bordet:)

Idag blir det att åka in till stan med Mattis och Ronja båda två ska till tandläkaren. Jag ska följa med dom för de har bytt till min tandläkare och hittar inte dit. Får se om det blir att gå en runda på stan då kanske, sånt som märks.

Jollan är på god väg att vända på sig nu, hon håller på å rullar runt men hon kommer inte över helt. Hon har gjort det två gånger men det var nog för att madrassen lutta lite, inget fusk räknas Jollan:)

Klockan är elva nu och jag och Jollan sitter i trosor och blöja kanske dags att ta på sig lite, men det är ju så mysigt att bara gosa.

Just det vi är med i corren idag om ni är intresserade, kunde ju sätta in bilden här om jag kom ihåg hur man gjorde och det gör jag ju självklart inte:(
Så ni får gå in på deras sida å kolla ni som vill.

Nä får se om vi hörs en sväng sen igen. Ska iväg till Cissi oxå och skriva ut inbjudningskort till Dannes födelsedag.
Så alla släktingar kommer. Eller det blir bara dom närmsta men det är 20 pers så det räcker tycker jag:)



Hej svej sålänge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0