Så vad hade måndagen att bjuda på?!

Danne började jobba redan klockan sex imorse, precis när klockan ringde så ville min lilla tös äta lite innan hon sov vidare en sväng på morgonen.
Jollan och jag låg verkligen och drog oss länge imorse hur skönt som helst, har lite halsont efter snön. Man är inte van vid vinter. Det är flera i familjen som mår lite halvkrasligt, fast Ronja var ju sjuk redan när vi åkte så det är nog hon som har smittat ner oss lite, men sånt får man leva med:)

Det blev att följa med Danne när han skulle till biltema för att köpa ett nytt avgassystem till våran underbara bil. Vi klarade Sälenresan precis. När vi kom hem gick avgasröret åt helvete, hela skiten har rostat sönder.
Så där fick vi punga ut lite pengar, vi som var så glada att vi hade hållt en bra budget i Sälen och hade pengar kvar, men dom fick vi inte hålla i så länge:(

Sen blev det en snabb sväng på Maxi och efter det så åkte mamma, Ronja, jag och Jollan till bibblan för Ronja skulle ha några böcker, hon är en riktig duktig tjej som läser som en tok. Ett stort GRATTIS TILL RONJA SOM KOM IN PÅ SKOLAN HON SÖKTE TILL I HÖST! GRATTIS GRATTIS GUMMAN!
Det var någon friskola inom handels. Min lillasyster är så duktig i skolan blir så stolt, medan jag själv inte var så där jätte duktig:(.
Måste ringa å kolla med min andra lillasyster Towe hur det har gått för henne. hoppas att hon oxå har kommit in på nåt bra:). Hon pratade om att gå barn och fritid som jag. Låter super.

Ja en fika hann vi med på kvällen med mamma, Ronja, Mattis & Simone. Å så Jollan såklart.
Danne och Benke kom hem efter lite bilmek som hade gått bra för en gångsskull:)

Nu har jag precis gjort en matlåda till min lilla älskling som ligger och sover, hamburgare med makaroner blev det.
Får duga på en tisdag!

Nä om man skulle försöka sova då.

Natti natti!

Kommentarer
Postat av: Ronja.

Tack! :D

skulle inte Towe gå bygg föresten?

2009-03-17 @ 11:01:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0