Så blev helgen!

Så här såg våran helg ut!

Vi började fredagen hos Dannes mamma med god mat och tv-mys:


Jollan hos sin farmor och faster Tindra ser man huvudet på bara!

Lördagen började vi med fika på stan. Sen på kvällen blev det middag hos
Marie och Håkan:


Moster Cissi, Jollan och jag på Lindhs. Jollans nya brillor:)

En mycket trevlig kväll hos släktingarna!

Söndagen har jag inga bilder ifrån men dagen tillbringade vi med familjen Dahllöf, där vi åkte en sväng till maxi för att köpa fina böcker till Cissi & Kalles lilla bebbe.

Jag hoppas att ni har haft en lika bra helg som oss och att den kommande veckan blir bra.

Vi drar till sälen på torsdag ska bli jätte skoj, tänkte ge mig upp i backen på fredag men vet ej kanske väntar tills lördag det är ju fredag den 13:e. jag har ju inte åkt skidor på typ 8 år tror jag och har bara gjort det en gång så lite dumt att ta det på en oturs dag kanske:)

Här kommer mammas lilla cooling!


     Nya tofflor från gammelfarmor & gammelfarfar!

natti natti!



Kommentarer
Postat av: Sussi

Du behöver inte skäms när Jolin kör om dig i backen. Det är inte du som inte kan utan det är hon so mär så försikommen.

2009-03-09 @ 10:06:58
Postat av: A-K

Grymt cool hon är, Joline!

2009-03-09 @ 11:31:22
URL: http://chezannakarin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0