Lördagen solig & snöig!

Vad skönt det är när man ser alla bakfulla människor och man själv mår toppen.
Alla var så jäkla trötta och mådde allmänt dåligt, men inte jag eftersom jag inte dricker.
Det blev e lugn lördag, jag hade sån jäkla träningsverk så ni anar inte. Vaderna bara värker.



Solen verkligen sken hela lördagen så Danne jag och Jollan gav oss ut på en promenad med pulka.
Jollan har ju aldrig åkt pulka förut men hon gilla det, somnade nästan direkt så måste varit skönt:)


                       Så himla härligt!

              Är hon inte bara för söt min lilla älskling?

Lördag kvällen blev lugn och skön utan några fyller och andra bravader.
Melodifestivalen slutade väl rätt bra tycker jag nog, helt okej låt som vann.





Söndagen och bilfärden hem läser vi såklart i nästa inlägg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0