fredag och tvättstuga

Ja jag smet faktiskt inte från tvättstugan idag, men jag har inte gått ner ännu. Sitter här och väntar på att Dannes syster Fanny ska komma å hon hade visst med sig en kompis tror jag. Tänkte att dom kanske kunde kolla till Jollan dom minuterna jag går ner och slänger i tvätten bara. Det ska nog gå bra hoppas jag:)

Idag har Jollan och jag tagit det lugnt, jag har dammat lite, städat kök och toa, nu är det bara golven kvar men vi får se om jag hinner det sen annars får jag ta det imorrn.

Ikväll blir det fredagsmys hemma hos familjen Samuelsson tror att det skulle bjudas på hemmagjord pizza, det smakar ju alltid bra:)

Ja lördagen och söndagen får Jollan och jag tillbringa för oss själva för Danne har sin helhelg på Ica. Så tråkigt.
Men men kanske blir att åka in en sväng till stan imorrn på dan och kolla runt lite och träffa min farmor.


åh längtar tills i sommar. På bilden mamma, Danne & jag!

Vi får höras av senare eller imorgon. Ha nu en fredag allihoppa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0