Första hela dagen i sälen!

Vi gick upp vid halv nio för att komma iväg skapligt till backen.
Kalle, Mattis och Ronja åkte lite före Cissi och mig, det är mycket att fixa när man har en liten bebis oxå.
Var ju tvungen att amma å så innan.
Vi åkte först för att byta mina pjäxor som jag inte hade provat ordentligt dagen innan, på tok för tajta upptill.
Sen bar det iväg upp i backen, det första jag gjorde var att ramla i liften när jag skulle av, med Ronjas hjälp kom jag tillslut upp på skidorna igen. Sen var det dags att ge sig nerför, gick bättre än jag trodde. Men Cissi gjorde den coolaste vurpan jag någonsin har skådat, hon flög åt alla håll på samma gång:) ni skulle ha sätt. Men mindre kul var det när hon kom på att hennes ben inte följer med som dom ska pga av stroken. Men hon körde ju lite iaf, sen tog moster Pernilla över resten av dagen.
Tyvärr har jag inga bilder nu från när jag åker, för han som hade kameran hade hittat afterskiin med Benke, ja jag pratar om min super fulla pojkvän Daniel. Han passade på när Jollan var hemma med Cissi. Benke och Danne var så fulla så ni anar inte, men är det semester så är det:)


Familjen Mupp!              Mattis innan åket!


           Mammas lilla cooling!

HÄR KOMMER LITE BILDER FRÅN AFTERSKIIN!
DÄR VI SATT OCH LYSSNA Å SJÖNG MED TRUBADURERNA! SKIT SKOJ:)


Efter all skidåkning
så var vi hemma i stugan och hade det allmänt trevligt. Danne och Benke höll på med lustiga fylle saker som tex gräva sig ner till marken mitt ute i snön. Vilken grop han fick Benke. Ja kvällen var mycket mysig Danne sov av sig ruset ett tag. Sen var det dags för monopol, middag och WII-spel såklart.


          Ja alla roar vi oss på olika sätt!


Fredagen bjöd på en härlig kväll.
Men stackars Danne orkade inte kvällen ut!


Nu hoppas jag att ni läser vidare i nästa inlägg om våran lördag i sälen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0