BVC nästa!

Jollan fyller fyra månader idag och det är dags för en kontroll på BVC. Det brukar gå super bra för hon växer och utvecklas som hon ska. Jag vill att hon ska börja vända sig snart så hon inte blir lika seg som sin mamma. Jag har läst ur min bok under mitt första år, jag va inte snabb direkt på att komma på saker och ting, lat som man var så hade man inte energi till att försöka vända, sätta sig eller helt enkelt försöka gå, det tog sin tid det. Men bättre sent än aldrig.

Efter besöket hos barnmorskan så blir det att åka till Biltema och fixa lite grejer till bilen så vi tar oss till Sälen. Våran bil suger verkligen. Vi köpte den för knappt ett år sedan och när vi hade haft den i två veckor började den gå sönder, inget fel som vi gjorde vi köpte den trasig fast det visste vi inte då såklart. Nu har vi lagt ut minst 20 tusen för den och köpte den för 15 låter som en bra Jenny affär va? Nä vi ska laga det sista och sen ska den bort, långt ifrån mig:). Jätte tråkigt när man köper en fin bil, jag älskar att köra den. Den är super skön så lite tragiskt att den ska braka hela tiden:(

Min lilla sötis ligger där inne i sängen och tar sig en liten tupplur innan vi ska iväg. Så jag tänkte nog försöka laga lite krubb tills Danne kommer hem nu straxt efter ett.

Nu har jag inte tid att sitta här längre och skriva, kanske blir en bit till sen!



Puss å hej leverpastej!

Kommentarer
Postat av: lotta faster

grattis på 4månaders dagen. tiden går verkligen fort. jollan passade alldeles utmärkt i solglasögonen det vackra utseendet måste hon ha fått av sin gammelfaster lotta eller. kram på er alla tre från oss i björkliden.

2009-03-09 @ 15:02:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0