Lite tid över

Tänkte skriva en liten bit innan vi åkte till sjukan. Danne kom hem från jobbet för typ en timme sen, så vi har hunnit bada Jollan för hon måste ju vara fin när hon ska till farbror doktorn.
Men jag hoppas att hon inte blir hungrig under tiden för hon åt vid halv två och nu sover hon så hon hinner inte äta nåt mer innan vi åker.

Nu ska jag göra mig klar vi ska vara där vid halv fyra men det har jag kanske redan sagt.
Men jag kommer med uppdateringar sen för dom som är intresserade.

Ha det så bra

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tjabba brudar och killen... Se jag glömde inte Danne. Jaha då har man spytt sig igenom den här dagen. så nu sk jag gå och lägga mig. Natti natti. Puss puss

2009-01-26 @ 21:43:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0