Lite nattaskrivande

Här sitter jag i mörkret och tänkte skriva en liten bit innan jag somnar, Danne och Jollan sover så gott där inne i sängen.
Mattis ligger här ute i soffan och försöker sova, han kom å sov här inatt för han å Danne skulle gå till gymmet här på våran gård imorgon å bygga muskler:)
Men inte en chans att dom är bättre än mig, Lovisa och Ronja. Vi körde verkligen stenhårt ikväll oxå på gymmet, fast det blev inte så länge för vi trodde att det stängde 20:00 men 19:00 var det idag så 40 minuter intensiv träning men räckte gott å väl för vi ska ju köra imorn oxå.

 
Jollan var ute å gick en sväng i mormor å morfars hall.
Hon är så stark i benen å tar steg så fint:)
Lilla russin rumpan fick vi med oxå:)

Ja idag va vi ju som sagt ute i Slaka en sväng å hälsa på, mycket trevligt, kul att träffa moster Pernilla oxå hon bor ju uppe i Stockholm för er som inte vet så det blir inte att man träffas för ofta.


Lite bilder från Slaka, Pernilla, Jollan, morfar, cissi & jag

Efter träningen idag så blev det att äta lite wok, mi love, sen så blev det att hoppa in i duschen med Jollan i famnen, hon älskar att duscha, tur det iaf för hon hatar att bada, eller ibland tycker hon om det fast inte den senaste tiden.


Jag hoppas att jag inte
visar för mycket hud:)

Ja vi får väl se hur dagen kommer se ut imorgon, Ronja ville träffas och gå på Ikano en sväng, jag måste köpa nåt åt farmor som fyller 70 år på tisdag så det kan väl passa.


Morbror Mattis och lilla Jollan!

Hoppas nu att alla har haft en bra helg så ser vi fram mot en ny vecka å ny tag:)

Natti natti!

Kommentarer
Postat av: Sussi

åh vilken härlig mysebild på Mattis och Jollan

2009-02-16 @ 12:04:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0