Nu håller vi våra tummar ännu en gång!

Ja idag hoppas jag att det är sista gången vi behöver kliva in innanför ortopedens dörran med våran lilla Joline.
Idag ska vi få reda på hur det gick på rönken och hur allt ser ut.
Jag hoppas hoppas hoppas verkligen att det inte är någon fara. Men vore det nåt så borde dom ha hört av sig innan tycker jag. Det var ju typ 1½ månad sen vi rönkade tror jag. Jag har försökt att ringa dom men det har varit totalt omöjligt att komma fram.

Ja ja jag är iaf super nervös.
Tyvärr så hinner jag inte sitta här mer för måste ge Jollan lite krubb innan vi ska åka. Danne fick sluta lite tidigare idag så jag slapp att åka ensam för jag blir ju lite ostabil om nåt jobbigt sker min sötis så jag behöver ha Danne där och sen så vill han oxå vara med. Jag älskar att Danne är och VILL vara så delaktig i sin dotters liv, alla har inte den turen tyvärr.

Men när vi kommer hem ikväll så ska jag berätta för er hur våran helg har varit, mycket fest och skoj vill jag lova.
Men först så ska vi åka ut till Dannes mormor för han skulle hjälpa dom med nåt.

Puss på er!

Kommentarer
Postat av: towe

när kommer bilderna från möhippan? :)

2009-08-17 @ 20:00:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0