SOL!

Åh jag blir glad i hela kroppen. Solen skiner så underbart utanför fönstret.
Men nu ser jag hur smutsiga mina fönster är när solen ligger på:)

Det blir en skön promenad lite senare. Ut till Tallboda som jag pratade om igår.
Så mycket mer vet jag inte än sålänge. Skulle nog hämta alla kryddor idag oxå om Marie har blivit frisk. Hon ringde mig igår och var jätte dålig.
Ska ringa mitt kontaktbarn oxå för att se hur hon mår och vad hon har hittat på för nåt bus;)

Nu måste jag ta lilla Jollan som ligger här och har en het konversation med sig själv eller sin låtsas kompis kanske:)
Gud vad skönt att vara liten, allt är så lätt då. Inga motgångar, inte för min lilla älskling iaf:)

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0