Soft dag slutar med tränningsvärk

Idag så har Jollan och jag varit hemma och tagit det lite lugnt. Hon är ju inte helt kry så vi låg länge å myste i sängen.
Jag älskar att ligga och mysa i sängen med Jollan på morgonen, hon är så seg den lilla tösen, sen är hon så gullig när hon ligger där i sin blöja å snackar:)


Jollan är helt tokig i mobiler så när Danne var och klippte sig igår så
passa jag och Jollan på att gå till Brio och handla en. Jätte fin lila/rosa
blank. Men ska kolla på toys`r`us om dom har nån bättre för den här
spelade så tråkigt.  Jollan ringer för fullt.


Vid fem ungefär så åkte Joline och hälsade på moster Cissi lite medan jag skulle träna. Jollan hade visst skrikit riktigt mycket. Men hon har börjat skrika jätte högt när hon är trött, hon gråter inte utan hon är riktigt förbannad. Men när man inte kan prata så måste man ju säga till på nåt sätt. Det tråkiga var bara att jag hade glömt att säga till Cissi att hon hade börjat med det. Så lite panik fick stackarn där hemma. Men det är väl bra träning tills dom får knodden:)

Nu sitter jag med träningsvärk och är helt slut i kroppen. Det var ett tag sen jag tränade nu. Det har varit så mycket annat så det har varken funnits tid eller lust. Men idag kom jag, Ronja och Lovisa iväg. Lovisa tränar ju typ fem gånger i veckan och är skit duktigt. Jag skulle vilja gå mer men det är svårt att få tiden att räcka till, Danne jobbar ju så sent på kvällarna:(

Det blev att göra kyckling i gröncurry med ris ikväll. Det är ju så jäkla gott och smidigt. Det är kul att Ronja gillade det så mycket när jag bjöd på det så Benke har fått lära sig hur man gör det hemma.

Nu ska jag hoppa in i dushen, sen ska jag gosa med familjen. Jollan sover men Danne är ju vaken.

Ha det så jätte bra nu

                        Puss!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Heeej,. oki ja vi får se vad vi känner fr dagiset ska gå gå och titta på det idag.. Ja du hur lång tid jag ställde mig i kö redan i januari för att ha mer chans men senast 4 månader innan du vill att Jollan ska bli inskolad... Vart är det ni bor? Har du familj här i Tallboda? Jag vet att ni äger blomsterbutiken här i tallboda, handlar ofta blommor där..Kalas bra?? Fika nån dag ? Ha det bäst ..Kram kram

2009-04-22 @ 08:06:12
URL: http://metrobloggen.se/lovechild
Postat av: Cecilia

Ja jag akn intyga att jag blev lätt förvirrad ett där ett tag eftersom jag vägrar att ta upp henne utan bölja... Gör aldrig om det eftersom hon kissa ner hela mig när jag gjorde förra gånge.. Pisse nisse unge... Men moster älskar dig ändå men du måste nu ändra din attityd lite... I alla fall arbeta med dig... Pussen

2009-04-22 @ 10:48:20
URL: http://ceciliasplace.blogg.se/
Postat av: faster lotta

läste om att jollan ska till valla isommar med mormor ,hon kan ju även fråga farbror lillen om han vill med. han brukade besöka djuren på vägen hem från krogen, många år sedan, han tappade förresten ett par glasögon under tiden han pratade lite med dom äckliga fåglarna. jenny helt ok att inte tycka omfåglar gör inte jag heller.

2009-04-22 @ 18:23:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0