En tripp på stan!

Idag blev det att packa i Jollan i vagnen och ta en tripp in till stan. Det var super skönt att gå men det blåste lite kallt på öronen bara.
Vi gick ut och in i affären medans vi vänta på att Cissi skulle komma. Jag vill hitta pippi kläder åt Jollan. Inte sånna man klär ut sig till utan vanliga med pippi på. Jag har hittat jätte fina som jag vill ha. Men ingen affär i stan hade dom. Handplockat hade bara ett par byxor kvar i fel storlek självklart. Sen har dom inte tagit in några nya. Är Pippi ute? Skiter jag i jag ska fixa. Det finns ju på nätet och beställa. Pippi är söt och rolig sen är hon ju jävla stark också, bra förebild helt enkelt;)


    Dom här pippi kläderna tycker jag är super söta!

Tillslut kom Cissi och Mattis in till oss och då bar det iväg mot Steves. Åt toast där, är ju så gott. Sen var man ju med den
 " gravida kosan "  Cissi hon åt väl för cirka femton personer tror jag. Men Cissi står man i växten så gör man:)
Efter maten tjata hon ett bra tag om att få glass men Mattis och jag var ju as mätta å inte ett dugg sugna så det fick hon inte den här gången.
Tillslut så fick hon köpa lite godis i alla fall. Lite trodde vi tills hon drar upp världens skumdelfin ur påsen. Jaja man kan bli lite extra sugen ibland. Jag ska väl inte säga så mycket har ju själv varit där.


Mattis njöt av en kall öl och Cissi och Jollan äter för fullt dom med:)


                                Mums eller hur?!

Tro det eller ej men jag kom hem utan påsar idag. Inte en endaste liten sak köpte jag, bara mat på Steves.
Vid halv sex ungefär så gick vi för att kolla hur det gick för Danne och hans väggar han håller på att fixa. Det blev super snyggt. Och vilken fin lägenhet dom fått oxå.
Sen blev det att ta en promenix hem igen, Danne hade min cykel som han så snällt fick leda hem brevid oss tjejer:)

Idag har jag testat mina nya kryddor. Blev super gott. Och imorgon ska Jollan och jag åka ut till Mormor och käka lunch. Så jag har fixat ordning lite lunch med mina nya kryddor så hon oxå får smaka.


Pappa äter jordnötsringar och Jollan håller stadigt i sin majskrok!

Tack så jätte mycket Maria och Markus för den jätte söta presenten. En spelande kanin. Jollan gillade den massor.
Tyvärr har jag inte kvar ditt nummer för jag har bytt mobil och det följde inte med, så du får gärna skicka det till mig:)


Ha det bäst!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej!

Vart kan man köpa den där pippi klänningen?

Kan du svara på [email protected] snälla :)

2012-01-06 @ 15:43:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0