vilken lyx!!

Ja lyx kan vi snacka att jag hade det inatt, hela dubbelsängen för mig själv.
Ja nu kanske ni tror att jag slängde ut lilla Danne på soffan men så va inte fallet.
Han skulle bara söva lilla snuttan i hennes säng, å klockan 22.00 somnade vi som stockar alla tre å vaknade när Dannes klocka ringde vid 5 tiden. Han hade rätt så ont i kroppen.
Ja lite dubbelvikt hade han allt fått legat..mohhhaa. Jag låg upponer, bakofram, åt ena sida åt andra sidan, tvärsöver. Ja jag hade då inte ont:))).

Jollan och jag tog en promenix vid ett tiden för att möta Danne.
Äta snö tyckte Jollan va kul. Men jag ska väl inte säga så mycket för det första jag sa när jag såg snö för första gången va: VÄLLING!! ja jag vet har alltid gillat mat:)

Nu har jag bokat en kryssning till den 3 april. Självaste påskafton:) Vi skulle ha åkt helgen innan men den va full.
Vi blir ett glatt gäng på nio stycken. Så det finns tre platser kvar i hytterna om nån vill med. Eller två om Lovisa följer med vilket jag hoppas:)
Vi kommer att åka Vikinglines båt Amorella. Har aldrig åkt den, men hoppas på en brakfylla så där på självaste påsken:) Cinderella blev rätt så dyr så den får det bli en annan gång. Jag tror på fest!! det va ju öppet till halv fyra på fan club så det borde räcka. Sen blir det ju en härlig kvällsbuffe på det oxå, med fri dricka under hela middan...kan ju för tusan inte bli bättre. Vi pejjar i nuläget 653 kr per person men om vi blir tre till så blir det lite mindre. då blir det 616 kr typ. I detta pris är det buss dit & hem, hytt och kvällsbuffè med gratis alkohol, hur mycket du vill. Så hojta till om du vill med. Men gör det nu för det är redan bokat, men det går alltid att ändra om lite:)





Nä nu ska jag börja laga lite middag tror jag, frågan är vad man ska hitta på bara. hmm

Budgivningen är i full gång, tyvärr skulle gärna vilja vara klar med den. Men det är en rackare till som är med.
Men vi ska ha den vi bara ska!!!!!!
Vi har högsta budet sen 9.30 imorse, hoppas han ger sig den jäveln. Jag skulle inte vilja bli granne med oss sen om jag vore han...mohhaaaahahahahaha. Nävars ska vara så snäll så. Vem vet jag kanske gör hål i väggen ändå:)

Ha en toppen måndag


Jollan hjälpte mamma med håret innan vi skulle sova<3

Puss på er!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0