Tjeeenna!!!

Nu dator japp japp. Så himla skönt må jag säga. Jag kan sitta som en normal person vid bordet och skriva utan att få asa ont i röva:)

Jobbet är i full gång och likaså dagis för lillsnörpa:)
Idag åt Jollan frukost på dagis för första gången. Inget gråt självklart det va länge sen nu:)
Tindra satt breve henne å krubba frulle. Tindra är så söt när Jollan kommer, alltid vill hon klappa lite:)

Helgen har varit en riktig hemma helg så skönt:) Inget planerat liskom bara tagit dagen som den kom.
Jo på lördagsdagen så skrev vi kontrakt på nya lyan:) hoppas hoppas nu att lånet går igenom, ska dit på torsdag.
Är så satans nervös....

Mattis å Jossan kom på besök förut, då blev Jollis glad. Men hon va lite avvaktande mot Jossan men det släpper.
Jag gillade den tjejen skarp, fin tjej. Mattis ta vara på nåt sånt. Vad ni nu är å har vänskap eller annat så ta vara på det iaf:) en björsbo oxå det gillar vi:)

Mammi kom även en sväng på kvällskvisten, Jollan fick en ny fin hårborste i present "Hello Kitty"
Ja nu kanske ni undrar va hon ska ha den till. Men Jollan hon borstar å borstar å borstar sitt långa hår och även mitt ajaj:)
Sen vill hon hela tiden duscha och tvätta håret, hur ska det bli när hon verkligen får hår:)




  

Om ni tycker att Jollan ser lite lustig ut är det för att
hon ville sminka sig lite innan mormor kom:)


Imorrn så hämtar Mammi Jollan på dagis, jag jobbar till halv fem. Mamma va lite Jollan sugen så hon ville hämta henne lite tidigare:) Det säger vi inte nej till.

Nä kolla på en film tror jag sen försöka sova.


Jollan gillar mammas löshår:)

Kolla jag kan visst sätta upp mitt hår<3

Längtar till morgondagen, älskar mitt jobb nu, synd att det bara är den här veckan. Men hoppas att dom behöver lite ledigt snart igen:) Tråkigt att bara få vara ett litet tag på ett ställe som man verkligen trivs på:(


Jollis kör gärnet med sin nya microfon:)
Å på brädan ska hon alltid stå å dansa<3


Natti natti!!


Kommentarer
Postat av: Cecilia

Gud vad söt hon är den lilla älsklings dockan... Jag vågar inte sätta upp håret på Alice. Vågar inte dra om toffsen... Aj aj... Men fjärde dagen irad i sin säng nu.. Inte illa eller hur? Eller är det tredje.. skit samma.. duktig är hon... pussen

2010-02-22 @ 22:38:48
URL: http://ceciliasplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0