om jag är glad?

jag är sjuk jävla glad!!

Ursäkta mitt språk men jag har så mycket lycka i kroppen att jag inte riktigt vet
vart jag ska göra av den:)

Vi var ju på banken idag klockan tre.
Våran bankman som vi har såg inte alls ut att vara på
humör när vi kom, men det släppte efter ett tag.
Jollan har aldrig varit så busig och jobbig förut, antagligen kände hon att
Danne och jag var nervösa.

Vi är ett lite särskillt fall just nu för att det har blivit massa fel med myndigheter med saker å ting
som egentligen inte ska bli fe eller som är vårat fel. Men det är på väg att lösas och inom
en snart framtid så är detta ett jobbigt minne blott.

Så bankmannen var iaf tvungen att prata med lite mer högt uppsatta för att
se om lånet skulle gå igenom. Det är därför vi har varit så nervösa.
Klockan fyra gick vi därifrån. Och han skulle ringa oss på måndag förmiddag.

Klockan sex så ringde mobilen, dolt nr.
Samtalet löd så här:
- jag det e jenny
- ja hej det är ....
- hur är det??
(Åtvid banken är så personliga)
han fortsatte prata på om OS å så.
Man tänkte hela tiden vad han ville.
- ja jag har pratat med dom andra nu och vi tycker att eran ekonomi ser bra ut
så vi hjälper er med lånet.
- fatta den lyckan i kroppen.
- tack så jätte mycket.
- sen skulle vi höras av.

Jag är så lycklig. Allt kommer bli super bra. Jollan kommer få ett mega fint rum:)
Vi kommer få ett mega fint rum. En toalett med dusch å en med badkar.
Det bästa av allt är ju klädkammarna som jag sagt förr.
Nu får jag plats igen med alla kläder å skor.
Jollan och jag kommer ta upp en hel vägg i klädkammaren från golv till tak med våra skor.
Hon älskar skor precis som sin mamma.
Det roligaste av allt är att Danne oxå fått ett större intresse för skor å vi ska inte tala om kläder.
En riktig märkestok har han gått å blivit:)
Men det gör inget jag vill ha en snygg karl:)

Vi åkte hem å firade med semlor hos mamma.
Jollan säger mormor hela tiden så söt.
MOMO!!

Mattis å Jossa kom efter ett tag och Jollan gillade henne idag.
Man måste bara ge lilla lite tid:)


(Uppss vilka fläckar det va i soffan, yoghurt är det)
Jollan fick lite nya kläder igår när Ronja, Fanny, hon
& jag var på stan:) Så cool hon va i detta!!
Sen fick hon ett par nya jeansleggins oxå.

Jag köpte ett par stövlar igår, gillade dom skarpt.
Jollan fick självklart ett par då med.
Köper mamma köper Jollan.
Ni skulle se när hon kom till mamma idag med dom nya stövlarna
på sig, hon gick raka vägen in och pekade på dom för att visa mormor
vilka fina hon fått. Så söööttt!!


Nä färdig skrivet för mig.
Imorrn blir det jobb.
Så ska väl sova nu.

NATTI NATTI!!


Kommentarer
Postat av: Lovisa

jag tror inte det är yogurt i soffan, jag tror det är bebiskräm från danne moahaha



;)

2010-02-26 @ 01:41:52
URL: http://loveijsa.blogg.se/
Postat av: jag själv

iuuuu lovisa, det va äckligt:)

2010-02-26 @ 20:16:47
Postat av: Jonna

Ska ni flytta?

2010-02-27 @ 11:23:51
Postat av: jag själv

nej jonna vi ska inte flytta, bara bygga ut lite.

Vi har köpt ettan brevid så vi ska öppna upp en dörr emellan lägenheterna så det blir en trea istället:)

2010-02-27 @ 11:51:30
Postat av: JOnna

Ok!! fasiken va nice, men vilket projekt!! Grattis!

2010-02-27 @ 19:01:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0