Jippi!!!

Ja som ni alla redan har läst på facebook så fick vi ju våran lya.
Så nu bor vi snart i en super fin 3½, hur bra som helst.
Vi är så lyckliga så:)

Idag har vi jobbat på fick ett vik från 8:30-14:00, inte så långt men helt okej.
Imorgon jobbar jag ännu kortare mellan 8-12. Skönt för mig men inte i plånkan vår:(

Jollan har det super bra på dagis inte en tår när jag gick därifrån, fatta skönt.
Då känns det lite bättre att gå å jobba med andra barn när man vet att lilla tösen har det bra.

När jag kom å hämtade Jollan fick jag höra yttligare en gång hur söt å duktig våran dotter är. Och hur mysigt dom tycker det är att lilla Joline går hos dom. Ja jag kanske tjatar lite men jag är satans stolt över tjejjan min.
Stolt över Danne och mig oxå som lyckas få en sån sockertopp:)

Idag har det inte varit en rolig dag alls. Hat haft mega ont i magen hela dan och nu på eftermiddan fick jag ont i halsen, men hoppas på bättring:)

Har fått vik på mitt älsklingsdagis hela nästa vecka:) super duper.
Så nu får man inte bli sjuk...

Vi åkte in en sväng med lilla Alice till sjukan nu ikväll Cissi å jag för hon äter så dåligt och eftersom hon redan är liten så ville vi bara kolla så det inte va några problem. Men det såg bra ut. Cissi säger till doktorn att hon typ gråter hela tiden, men när doktorn undersökte henne så bara skrattade och pratade hon:) där fick du mammi:)

Fanny var här en sväng nu på kvällen och tog hand om Jollan undertiden jag va med Cissi.
Sen stannade hon även på lite äggmacka:)
Tack Fanny super snällt av dig att ta våran snutt:)

Nu ska jag nog stanna upp här för ett slag och gå å sussa.


                     Min tv-spels nördar<3

natti natti!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0