Hej hopp!!!

Kom precis hem från en kväll i skönhetens tecken med alpnaering.
Jag fick tillslut efter många om och men med mig fem glada och uppskattade gäster.
Mamma, Cissi, Lovisa, faster Lotta och Monica. Super kul att ni ville komma och testa lite härliga produkter.
Ni som inte kom anar inte vad ni gick miste om. Sjukt bra priser ikväll på hudvården.
Erbjudanden står kvar i några dagar till så hojta till om ni är sugna för så här billigt kan ni inte köpa nån mer stanns, om ni inte vill ah skit vill säga;)

Ja den här dagen har bestått av snor, fy fasen mår inget bra tyvärr.
Men imorgon vet jag inte alls hur det blir. Har ett jobb inbokat från kl 12-16.30 men när jag ringer till dagiset för att checka liksom så ska dom inte ha nån den tiden utan en annan. Så nu vet jag inte alls för allt måste ju gå igenom en bokare och dom kommer inte till jobbet förrns 7 imorrn. Jag får väl sätta klockan för att se. Typiskt när man va inställd på sovmorgon. Men vi får se. Innan nio kan jag inte börja iaf. För det måste funka med dagis å så oxå. Jobbigt att vara vikarie  ibland.

Helgen kommer bli lugn. På lördag ska vi skriva på kontrakt på lägenheten för det blev lite flyttat.
Vi är inte helt klara med bank heller tyvärr. Ser inte helt bra ut nu. Men det ska nog lösa sig:)
Jag ger inte upp i första taget, sen så har vi ju världens bästa bankman oxå. Ska på möte dit på torsdag.
Håll tummarna så denna chans inte bara försvinner för oss.

Sova nu då.

Puss på er!!

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Va jättetrevligt:) Sen va det väl kanske lite långtråkigt där efter ett tag att sitta och lyssna, men intressant. Å synd att jag inte kunde stanna längre:( sån där visning borde du satsa på att ha med folk, men man kanske förlorar mer på det än vad man vinner, folk är ju rätt inrutade i det dom brukar använda.

pusss

2010-02-19 @ 12:20:08
URL: http://loveijsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0