Glad alla hjärtansdag<3

Glad alla hjärtansdag på er allihopa!!

Jag tänder ett ljus för pappa
Jag tänder ett ljus för morfar.
Sen tänder jag ett ljus för alla er andra som man kanske har förlorat
på ett eller annat sätt.

Jag tänder tillsammans med Joline ett ljus.
Jag tänder tillsammans med Daniel ett ljus.
För det är ni som lyser upp min vardag.
Det är ni som gör livet lättare än vad det är.
Det är ni som jag älskar högt så högt att ingen kan nå och ta ner
för att förstöra.

Sen tänder jag ett stor ljus för alla i min familj, släkt & vänner

ÄLSKAR ER SÅ MYCKET<3


Ni betyder allt för mig<3

Den här dagen har egentligen varit som alla andra.
Vi har bara haft det mysigt.

Tog en promenad i det fina vädret på dagen. Åt middag ihop bara vi tre.
Jollan sov lite och Danne och jag passade på att bara gosa<3

Klart man har tänkt en å annan gång på pappi & morfar.
Men har känt mig stark.

Mamma, Benke & Mattis har varit hos oss på eftermiddan och fikat lite.
Busat med Jollan oxå såklart.


Jollan fick goda gelehjärtan av mormor & morfar.
Nam nam:)

Nu ska vi ta kväll. Framför tv:n ett tag kanske.
Jollan ska väl komma i säng oxå.
Men nu kom hon här å har ätit två stora tallrikar yoghurt själv.
Ja det blir duschen kan jag säga:)

Hoppas att ni har haft en bra dag.

GRATTIS GRATTIS FIA TILL DITT FRIERI:)

PUSS PÅ ER!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0