Sovtajm!!

Ja nu är det faktiskt dags att sluta mina bruna ögon;) jobbat en natt och en kvar. Jag va lite trötter inatt men det är jag ju alltid första natten. Lämnade snuttan på dagis och jag är så glad över att vi bytte dagis för här hör hon hemma på ett helt annat sätt. Hon satte sig direkt med sina kompisar. Joline har ändrat sig väldigt mycket på bara några veckor. Hon är inte lika blyg längre och det är så skönt. Förut ville hon att jag skulle vara med precis överallt. I helgen stod jag inne i köket hos mamma så hör jag Joline prata med nån, tittar ut å då står mammas granne där och hon är exakt lika gammal som Joline. Så hon kom över till Joline och lekte:) och igår ville Joline åka till mormor igen bara för att leka med hennes kompisar där. Tre tjejer som är lika gamla som hon och en som är 5 år. Så igår va hon faktiskt inne själv hos hennes "bästa" kompis Liv!! Jag blir så himla glad när hon vågar ta steget och låta mig stå kvar:). Hon har inte haft så många barn omkring sig men nu går det verkligen framåt vill jag lova!! Nä sov dags nu. Godnatt!!


Kommentarer
Postat av: lovisa

Hon har ärvt det av sin mor förstår du väl;)

Avvakta lite på avstånd å sen köra järnet. se om jag kanske hinner komma ut till stugan i helgen. puss

2012-05-31 @ 21:20:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0