Livet så som det är....

Har visst halkat efter lite här på bloggen men är ju så jädra tråkigt när blogg appen krånglar med bilderna hela tiden. Jag fattar fasen inte varför den gör det för:( men vi har haft fullt upp med bal, grillkvällar, cirkus, stuga, kväll ute på stan med släkt, jollans nya kompisar och mys mys mys och så lite lite sko shopping. Mycket rör sig i huvet just nu kroppen fylls sakta men säkert med oro. Men varför känna efter jag måste försöka sluta med det för Jolines skull, Daniel skull och även min egen. Det blir snart bra. saker och ting blir klart och man kan bara vara igen:) jag vet jag pratar i gåtor men så får det bli ibland. Kanske skulle jag inte skrivit nåt om jag ändå pratar i gåtor;) men ni, man kan ju inte säga allt heller;) men vad jag kan säga utan att prata i gåtor är hur mycket jag älskar min familj, min släkt ni är dom bästa som finns. Vad jag/ vi än gör så finns ni alltid där för mig/oss och det värmer. Så kommer det alltid förbli tillsammans kommer vi alltid klara allt<3 all kärlek till er<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0