Jobbnatt!

Sitter just nu och tittar på Emil i Lönneberga med min två älsklingar innan det är dags att göra sig redo för jobbnatt! Vi startade dagen med att åka å kolla vad det var för fel på bilen. Så jädra skoj. VÄXELLÅDAN!!!! Tusen fucking jävla lappar:( har inte mycket till ork. Vi pungade ju liksom ut ca 5000 i lördags liksom. Jädra penga slukare!! Blir så trött. Jag vill ju köpa massor av blommor till stugan å plantera:( tråkigt men sånt är väl livet antar jag. Jaja imorrn är det helg iaf, eller jag jobbar natten till lördan och danne jobbar på lördag fast till halv tre så efter det tar vi helg:) Men vi tog en sväng ut till stugan för att få lite ro i kroppen. Älskar att vara där ute blir så lugn. Joline blir så lugn. Idag har vi förberett lite genom att gräva lite land på tomten. Joline va så duktig, hon älskar verkligen att jobba:) plocka sten å hålla på!! Nä ha en fortsatt trevlig torsdag. Puss på er!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0