Hemma!!

Nu har vi hittat hem igen från Vimmerby och vi har haft helt otroliga dagar och nätter där. Mys på hög nivå och riktigt skoj vill jag lova. Joline ville gå in en dag till men ni va det ju faktisk dags att åka hem:)
Sitter här hemma nu óch ska snart äta lite mat. När vi kom hem så va Jollis och jag ute å käka glass och lekte lite på gården. Men nu vill vi inte va hemma i lägenheten utan vi vill åka ut till stugan direkt:) Så när Danne slutar drar vi:) Är ju så underbart härligt att ha båda ställena. Här hemma i lägenheten kan vi vara det tråkiga vinterhalvåret och sommarhalvåret i stugan:) Älskart!!! Då får jag inte den paniken att vi måste flytta till nåt bättre för barn. För vi trivs ju sjukt mycket här. Joline får absolut det hon behöver i lekväg med kompisar både på dagis och utanför. Å dom blir ju äldre å äldre oxå så det är ju inga problem att ta med en kompis hem heller!! Sen får vi ju en superfin lekplats här utanför som snart är färdig oxå där träffar hon jätte många barn:) Nä nu är potatisbullarna klara så dags att sätta sig till bords:) ha det så bra i värmen själv ska jag ut å slipa på stugan för att sedan måla!! Puss på er!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0