Sova!

Där gick jag av jobbnatten:) så nu ska jag sova. Kanske inte så länge dock eftersom jag måste vända tillbaka dygnet direkt då jag tagit ett dagpass imorgon. Sen går jag på söndag och jobbar alla nätter utom tisdag så då lär jag veta vad jag gör;) men Danne & Joline åker ju iväg på lite semester så då ska jag bara sova sova sova när jag inte jobbar. Lite tråkigt för jag hade ju hellre följt med dom såklart. Men tror att dom kommer få det riktigt mys pys! Försökte slänga ut ett inlägg igår men råkade radera det precis innan!:( typiskt!! Men där stod det bland annat att min fina lillasyster Towe fyllde hela 19 år igår GRATTIS på din dag<3 och idag fyller kära kusin Henke GRATTIS på din dag<3. Tillbaka till dagen igen:) Idag hinner jag mysa med Joline en stund hoppas jag för sen sover hon borta en natt IGEN!! Dom som är snälla och ställer upp denna gång är Dannes mormor & man. Men sen efter helgen då går ju Danne på semester så då behöver vi inte barnvakter längre på några veckor iaf;) har sagt det förut men säger det igen. Är verkligen jätte tacksam för all hjälp vi får och över sommaren nu har vi behövt mer hjälp än vanligt eftersom vi valde att ta hem Joline över hela sommaren eftersom dom byter lokaler på dagiset. Så Joline är jätte förväntansfull på det helt nya dagiset sen när hon kommer tillbaka. Nåt mer som hon är förväntansfull på är barnkalaset hon blivit bjuden till på lördag. Kids från dagis. Kommentar från fröken när hon fick se kortet- mamma ett kalas till:) nu har jag gått på jätte många och det är så roligt att träffa mina kompisar! Sen måste jag oxå ha kalas och bjuda alla:) Klart lilla snuttan oxå ska ha kalas och det är så sant hon har fått så många fina vänner<3 Älskar att min lilla tös har släppt sin blyghet mer och mer. Nu när hon träffar alla sina vänner leker hon verkligen. När vi är hos mamma följer hon med sin kompis in till henne och leker utan några problem:) då blir man glad i mamma hjärtat<3 nä nu blir det allt lite sömn för mina ögon slår ihop när som helst;) Ps: bakade lite åt mina underbara kollegor inatt! Väldigt enkelt, ser inte så mycket ut för världen men jag smakade en liten bit och tyckte att dom funka. Tog en kvart att göra:) sånt gillas. Havregryn, smällt smör, socker och sirap. Blanda ihop, in i ugnen 175 grader i tio minuter. Vips klart! Sega och goda:) (inatt iaf så jag hoppas inte dom är stenhårda när dom äter) puss på er!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0