Rita rita!!

Vi va ju på kalas som sagt! Av Joline fick kidsen en liten målar bondgård med kritor formade som djur:) å sen en rulle med massa bilder på. Joline fick oxå hem en sån bondgård då hon älskar att rita/måla:) så här sitter hon å målar och i bakgrunden har vi sound of music filmen på:) älskar den rullen<3 älskar alla musikaler! Finns inget bättre än det:) och det bästa av allt är att min dotter oxå gör det och jag hoppas att hon behåller det intresset för då kan vi åka på många olika musikaler när hon blir äldre:) hon kan ju redan mamma Mia utantill på engelska och det roliga ät att hon verkligen vet vad den handlar om och vad dom sjunger! Min bästaste musikal av dom alla bra är självklart RENT!! Älskar den stilen av musikal:). På tal om annat fick precis en kommentar av min dotter. Hon hade ritat färdigt å jag sa att hon skulle plocka ihop. Svaret jag får- men mamma varför ska jag göra det? Det va ju du som köpte det här till mig!! Oj jag blev lite stum där... Blir inte lätt i framtiden när hon har svar på tal;) oj Joline har visst fastnat i Sound of music ser jag! Min musikal tjej<3 puss på er!!

https://cdn2.cdnme.se/cdn/9-2/952083/images/2012/pic_5001aff5e087c37dbd004ec7.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0