Krypa till kojs:)

Japp då va det dags att slå ihop ögonen. Men blir att glutta lite på film, iaf med ett öga;). Idag har varit en trött dag men ändå varit iväg. Joline och jag började dagen med att baka lite för hon ville ju ha med nåt gott å bjuda på när hon skulle till Grebo. När Joline åkte så åkte även jag iväg och hämtade Ronja och vi åkte vidare till Veronica och Ronja gjorde hennes naglar, blev super fint som alltid när Ronja gör naglar:). Sen blev det att hämta upp min andra hälft för att åka på lite olika ärenden. Hann en snabbis in på ikano för att kolla vagn till Joline när vi åker till Turkiet. Hon använder ju inte vagn längre men kan va skönt att ha med en på semestern känner vi. Även till Göteborg faktiskt när vi går ut å går på kvällarna och även på dagarna. Så ska väl se om det är dags att sälja iväg den bästa vagnen ever Brio spin Röd. Så jädra bra vagn verkligen, vill inte sälja den men det är ju bara att inse att Joline blivit en stor kicka:) även på ikano hann vi in super snabbt till Gina som hade rea! så på fyra minuter hann jag pröva och ge till Danne å han vidare till kassan. En spetts tröja, ett spetts linne och ett par ljusgula byxor för hela 200 kr:) perfekt!! Jag bara älskar spetts tröjor kan inte leva utan det så blir så glad när jag hittar fler som jag gillar och toppen på allt på REA!! Nä gott folk nu ska jag allt försöka sova för jobbet kallar redan 06.45 imorrn. Usch borde va olagligt att börja vid den tiden;) puss på er!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0