Den finaste man kan önska sig<3

Ja jag pratar om min underbara Daniel jag har sagt det förut men säger det igen! Herregud vad jag älskar den människan. Han är så fin på alla sätt och vis. Han känner mig utan å innan och vet precis vad han ska göra för att göra mig glad:) för mig räcker det bara att titta på den underbara människa så blir jag glad. Jag kunde aldrig drömma om att jag skulle hitta min dröm prins och dela resten av mitt liv med honom för det känner jag av hela mitt hjärta att jag vill. Visst allt är ju inte perfekt alltid visst har vi våra duster men aldrig något som vi inte klarar reda ut, skulle aldrig somna osams från min Daniel. Vi har mött på stora motgångar men tillsammans är vi så starka. Vi är så lika men ändå lite lagom olika;) vi tycker om samma saker, uppfostrar våran dotter lika och vi kan vara lika tankspridda och impulsiva båda två och det är det som gör varje dag till ett äventyr. Vi har tillsammans våran underbara Joline som bara har tagit våra fina sidor och en del sidor som måste komma från någon annan för så klok som hon är är varken Daniel eller jag tillsammans;) jo lite kloka är vi nog på vårat egna lilla vis:). På tal om annat jag är inte sån som behöver presenter men det är klart jag blir glad när jag får:) Daniel är ju fylld av överraskningar och jag blir alltid lika glad som nervös. Kommer så väl ihåg en sommar när vi va i Göteborg. Jag skulle lägga med i sängen och känner nåt under kudden. Lyfter kudden och där under ligger en liten present och Joline lyser så glatt 1 år gammal Bambam mamma Bambam:) jag öppnar och där i ligger ett fint armband<3 eller Bambam som Joline så fint kallade det:) istället för att säga tack så kommer det: men vad kostade det här!! Varför kan jag inte släppa den kontrollen? Jätte jobbigt för jag blir ju såklart glad! Men nu är det ju så att känner min Daniel för att kosta på något så gör han det och det är nog det som gör mig så nervös;) men jag säger inte att jag är bättre för det och jag älskar Danne för att han är full av överraskningar och för att han är en så underbar "man" och far! När jag hade jobbat natt i torsdags så blir jag väckt av ett telefon samtal och utanför stod ett blombud med blommor och choklad:) jag är riktigt bortskämd;) Jag älskar min Daniel så fruktansvärt mycket och det kommer jag alltid att göra. Det är du och jag älskling. Jag älskar att fly med dig in i kärlekens värld. Som våran låtrad: "flyger smyger ifrån alla problem" ja för ibland måste man faktiskt göra det bara man tar tag i dom igen;) puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0