chansen att somna försvann visst;)

Vad gör man när man inte kan somna? Jo man fastnar vid datorn. Jag sitter väldigt sällan vid datorn nu för tiden
då allt sker genom mobilen. Men jag upptäckte att jag faktiskt missar lite då. Jag hade kommentarer som jag
helt hade missat på bloggen och det är ju synd.
Så då fastnade jag såklart. Så här har jag läst och läst. Genom åren som jag har skrivit så har jag fått så många fina och värmande kommentarer. Det va faktiskt bara en sur kommentar och den minns jag väl. Då jag skrev att jag var så lycklig och att Danne och jag hade det så bra. Då får jag en kommentar som det står - det är under första småbarnsåret som det tar slut.
 
HAHAHAHA!!!! Där fick du. Joline fyller fyra år i november och Danne och jag är inte i närheten av bryta. Vi älskar varandra över allt annat och är det någon som gör mig lycklig så är det han.
 
Det är riktigt kul att läsa kommentarer från er alla. Jag har sagt det förut men säger det igen. Jag har en hel del läsare men jag vet verkligen inte vilka ni alla är. Så då är det extra roligt när det skriver någon som man inte har en aning om, någon som man inte ens känner kanske men som gillar att läsa det jag skriver:) sen är det ju lika roligt att få kommentarer från er som jag känner oxå såklart:)
 
När jag började läsa lite vad jag skrivit så ser jag att jag har ändrat mig en del sen jag började skriva. Jag skrev mer från hjärtat förut utan att att det blev några beskymmer. Jag ser på era kommentarer ni lämnat då att jag berörde er mer. Och det är så jag vill skriva men blir till viss del hindrad pga att det jag känner i hjärtat i vissa lägen blir fel.
Men det är klart att man kan skriva på ett sätt som är bättre. Men som jag sagt förut när det kommer från mitt hjärta så kommer det bara och det går liksom inte att renskriva för det är ju mina ord, mina tankar och känslor.
För er som känner mig vet ju att jag är en sån person som plockar på mig en jädra massa känslor;) både på gott och ont!!
 
Jag mår väldigt bra av att skriva igen, trots att många inläggen handlar mest om våran vardag.
Ibland har jag så mycket jag vill skriva så jag inte lyckas få ner det i ord. Jag tycker inte om när det blir så för det är när jag skriver som jag bearbetar allt som snurrrar i mitt lilla huvud;) Men nu hoppas jag att mitt lilla tänkande huvud kan slappna av en stund och somna:) Godnatt återigen<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0