sorry

Tyvärr så bloggar jag inte just nu för det finns en viss person som bara
snokar och ställer till problem..Då menar jag inte ni mina underbara läsare,
utan en läsare som jag antar att hon tar informationen från min blogg annars vet jag inte..
Hon kanske når min facebook trots att vi absolut inte är vänner, vet inte.

Förstör gör hon iaf...

Varför ska det finnas ex, Ett ex är ett ex och inget annat..
Nu lever Danne och jag tillsammans och vi är väldigt lyckliga.


Allt som varit skulle du tänkt på innan och inte nu!!

Har aldrig känt dig och vill aldrig lära känna dig.
Vill inte se dig eller höra dig.

Vill bara att du ska lämna oss ifred!!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej vännen!

Ex är oftast skit, jag håller med, men stäng bloggen och låt oss trogna snälla läsare som vill läsa om ditt liv logga in med lösen. Stor puss!!!

2011-03-11 @ 10:50:43
Postat av: Jag själv

Det är så tråkigt det där med lösen:( synd att man bara inte ska få skriva vad man vill utan att nån använder det emot en. Vi får se vad jag gör, just det stod inte vem som skrivit kommentaren innan men känns bra att man har en trogen läsare:) puss å kram

2011-03-11 @ 13:33:13
Postat av: Anna-Karin

Haha! Hur kunde jag glömma? Jo, jag skrev det från jobbet och då hänger inte mitt namn med automatiskt.

2011-03-12 @ 19:55:54
URL: http://www.chezannakarin.blogspot.com
Postat av: Lovisa

Kan kolla över dina sekretessinställningar på facebook nån dag. puss

2011-03-13 @ 13:30:17
URL: http://loveijsa.blogg.se/
Postat av: Anonym

Va det du à-k:) ska nog börja skriva snart igen, hon ska inte få förstöra vårat liv mer, förresten så tror hon nog att hon lyckas men jag tycker hon är en stor jäkla fjant bara:) ja Lovisa du får hjälpa mig med det:) puss på er mina älsklingar:)

2011-03-13 @ 14:22:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0