så lätt så enkelt så härligt:)

WROOM WROOM SOM ETT LITET PLAN JAG FLYGER SMYGER
IFRÅN ALLA PROBLEM!!

Ja med eran flick/pojkvän kanske ni har den vackraste kärlekslåt tillsammans.
Danne och jag däremot blir riktigt kära i varandra när denna låt kommer på:
wroom wroom..



Det va sena nätter tidiga mornar som Danne och jag tillbringade tillsamman och allt va
så pirr:) Allt var så rackarns spännande. Ingenting var några problem. För allt var så pliktlöst.

Jag känner fortfarande pirr och saker är fortfarande spännande.
Att Danne och jag har det så himla bra tillsammans har med att göra att vi tar det som det kommer och utgår utifrån det. Sen genom att hela tiden, vad som än händer stötta varandra.

 


JAG FLYGER SMYGER IFRÅN ALLA PROBLEM...

Ja visst vill man det ibland, Danne och jag har allt haft våra prövningar, men vi har aldrig splittras
ens en millimeter ifrån varandra..
Förr smög vi ifrån det mesta sån har jag alltid varit, men sen vi fick Joline har båda växt upp
(ja vi har växt upp lite iaf)
Nu smyger vi inte på samma sätt utan mer när det är nödvändigt såklart;)

Det jag vill få sagt är bara hur viktigt det är att man älskar och tror på varandra.
Planera inte hela livet..
Tänk inte på morgondagen eller en jobbig dag som varit....
Bara va bara lev och ha det alldeles underbart..
Du behöver inte bry dig sålänge man är lycklig...

WROOM WROOM SOM ETT LITET PLAN JAG SMYGER FLYGER IFRÅN ALLA PROBLEM!


Kommentarer
Postat av: Mammanette

Vad ni är gulliga, älskar er.

2011-03-20 @ 02:31:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0