veckan som gått...

Veckan som gått har varit bra.

Vi hat haft lite olika äventyr och sen lite jobb på det.
Men för lite jobb, så hoppas på en bättre vecka den som kommer.

I torsdags så packade Jollan och jag en väska och mötte
upp Cissi, Kalle och Alice i simhallen.
Jag har ju inte vågat mig dit innan. Men klockan elva en torsdag va det folktomt
så jag vågade visa mig i bikini:)

Super mys hade vi och jätte roligt:)
Jollan pratar om simhallen varje dag och vill titta på bilder och filmer på henne
sen vi va där:)


fattar inte hur man vänder på bilderna:(


Har ju fler bilder, men tycker det är tråkigt att kolla
på dom åt fel håll ju:(

Så dit blir det att åka fler gånger.
Synd att Danne vägrar, men det ska nog gå att övertala honom;)

Fredagen bjöd på jobb till tre sen bar det iväg för lite shopping med mamma.
Hittade fina kuddar till sängen.
Har ju fått mitt överkast som jag skickade efter.
Super bra blev det tycker jag. Skickade även efter två svarta kuddar.
Så nu hittade jag även i lila oxå:)

Sen rullade bilen mot v-stad. Där blev vi bjudna på god mat och
Let`s Dance va det som stod på schemat:)

Singstar för hela slanten blev det för mig och Cissi.
Jollan dansade för fullt med sin mormor och tog även hon tag i micken titt som tätt.


Snygg tofflor i v-stad:) Jollan lila, sen mamma
cissi å jag med en framstickande jyllf (stavning?)

Idag kom vi upp skapligt för att möta farmor farfar i stan vid elva.
Dans runt granen på stora torget bjöds det på.
Jollan ville inte dansa ¨så vi gick å fika istället:)
Tog en runda på stan, hälsade på Lotta som jobbar på Handplockat.
Vi hade inte lust att åka hem när vi va färdiga så vi följde med gamlingarna upp.
Så vid fem åkte vi hem typ.
La oss å slappa lite. Upps vaknade av att Danne kom hem vid sju.
Trötta japp!!

Men nu är det dags att försöka sova igen.
Imorrn ska julen ut på riktigt, har börjat att plocka ihop tomtar.

Nu är glada julen slut slut slut.
Julegranen kastas ut ut ut.

Men hoppas att ni har haft en bra vecka och en trevlig helg.

Ha en mys söndag så får vi hoppas på en vecka med kneg hur tråkigt det än låter:)

Nästa helg är det dags för min tjejfest, ska bli så jäkla askul!!

Puss på er!!


Kommentarer
Postat av: Cecilia

Åh, kommer ha ångest nästa lördag.. Har ju inte varit på en fest på hundra år som inte varit nykter hemma hos mig..



Tur att jag ska sova hos er så jag kan däcka på plats...



Jenny vill du börja träna?

Friskis har ett mammacore pass... ett sätt att komma tillbaka efter mammatiden....

pussen

2011-01-19 @ 09:12:36
URL: http://ceciliasplace.blogg.se/
Postat av: jag själv

träna ja:) jo självklart skulle jag vilja det frågan är bara om tiden finns...sen kostar det å jag har ju aldrig lyckas följa nåt sånt innan.

Vad kostar det då??



ångest innan fest den borde väl komma efter:) det kommer bli asskoj:) du skulle bara våga banga

2011-01-19 @ 11:31:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0