Hej hej Januari å ett nytt år!!

Ja det nya året började vi med lite shopping inne på ikea.
Danne, jag å Jollan!!

Vi köpte den nya byrån som vi länge har tänkt köpa eftersom
vi har på tok för mycket kläder:) Sen lite annat gott å blandat.
Hade ju fått ett present kort av farmor och farfar i inflyttingspresent till den
nya lägenheten. Super bra 1000 spänn.
Blev iaf super snyggt.. Sen har vi även köpt en hylla som ska hänga över.
Så när den kommer på plats är jag mycket nöjd.


Danne som bygger så fint:)

Överkasst och kuddar till sängen har jag oxå skickat efter. Behöver hitta några fina
lila kuddar att ha på sängen oxå.
Ja ni som har varit hemma hos oss vet att vi har allt i svart och vitt, men nu
har jag faktiskt piffat upp vårat sovrum med lila oxå:)
Fast inte mycket men lite.
Ni kommer få se bilder sen. Nya fina gardiner i svart/grått/silver.
Svart överkast med svarta kuddar sen lila om jag hittar några.
Lite lila dekoration (gerbera i vas å lite lila ljus)
Super fint blir det!!
Sen går ju alla våra möbler i ek så det blir en helhet i det hela:)

Men somdagt bilder kommer in när vi väl är färdiga.

Köpte även lite hyllor till Jollans rum som ska upp oxå.
Hon har ju lite grejjer så måste se till att det finns bra förvaring.

Imorrn kväll ska Danne och jag på Änglagård 3.
Super mysigt, då kommer Emmy å hjälper oss med Jollan. Super snällt.


Här hade vi värsta mysekvällen/natten med film:)
Faster Emmy på besök över natten!!

Ja vad har hänt resten av veckan.
Våra syskon har förgyllt tiden hos oss mycket.
Mattis, Ronja, Emmy och sen Alex såklart:)
Vilket vi gillar väldigt mycket!!
Towe snörpan hoppas jag oxå på att få träffa snart!! eller hur Towe??

Idag tillbringade vi dagen hemma hos Cissi, Kalle å Alice.
Mys mys..
Skickade efter fina klänningar till Alice & Jollan. Sötaste!!

Nä sova nu kanske snart.
Jag har verkligen vänt på dygnen måste vändas tillbaka.


Bästa julklappen tror jag:) Badkritor och prinsessor:)
Jollis målar så duktig, jag tror på allvar att hon kommer
blir riktigt duktig på att måla:)


Se så fint:)

Puss på er!


Kommentarer
Postat av: sandra

vi måste få komma och kolla på ert fina sovrum =)

2011-01-06 @ 12:10:46
Postat av: jag själv..

Ja absolut:) som sagt ännu inte färdigt...men snart så eller nån gång iaf:) men ni får komma innan så kan jag ju berätta hur resten ska se ut å ni får föreställa er:) så välkomna så är ni!! Alvin hittar säker massa skoj att leka med i jollis rum:)

2011-01-06 @ 15:13:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0