fredag är här...

Vilket då innebär helg, för vissa iaf. Danne jobbar hela helgen tyvärr:(
Men Jollis å jag har fullt upp ändå.
Kvällen tänkte vi börja med hos mamma ute i Tallboda å Let`S Dance på det:)
Imorrn firar vi Cissi som fyller hela 27 år. Fast hon fyller egentligen på tisdag.
Å söndag ska vi åka till Lina å Theo.
Där fler mammor å kids är. Mys på hög nivå:)

Ja det låter som helgen kan gå!!

Imorse vaknade jag av att Danne kom med blommor och frukost på sängen.
Söta han. Så stark kärlek till denna person har jag aldrig upplevt innan.
Älskar dig!!




Han hade varit iväg på lite äventyr innan han skulle börja jobba kl 13.
Ja konsten å bränna pengar kan han iaf:)
Hem kommer han med en ny Henri Lloyd tröja och en jacka.
Ja blev lite svettig när han visade upp allt. Men lite ska man väl få unna sig:)
Inte så lite denna gång. Fast egentligen är det ju byxor han skulle behöva fylla upp
garderoben med. Men han är ju typ besatt av just det märket:)
Jag köpte ju två tröjor till honom till Jul oxå.
Det har ju börjat en ny på Activ eller han har jobbat ett tag, Danne har inte handlat av honom innan.
Men han hade iaf försökt få Danne att prova ett annat märke.
Då hade ägaren kommit å sagt: Ja försök få honom att ha nåt annat märke du, jag har
försökt men han har bara Henri lloyd:)
Min lilla snobb!!

Men hur eller hur så va det fina saker iaf!!


Mörkblå tröja.


Kanske inte ser så bra men super fin.

Nu blir det att städa för sen ska vi ut till Tallboda.
Benke kommer å hämtar oss sen. Eftersom vi inte har nån bil ännu.

Ha en toppen helg.

Puss på er!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0