en helt vanlig torsdag...

I ett helt vanligt hem..nästan iaf:)

Ja Sitter inne på Jollans rum, Jollis tittar på Tjorven å ligger å halvvilar lite.
Har varit ute på en tur i pulkan men Jollan va inte alls sugen, satt bara å sa att hon ville
hem hela tiden.

Danne är iväg på lite äventyr men kommer hem skapligt idag för vi ska ju på bio sen.
Änglagård 3. En film som måstes se helt enkelt för jag tycker att dom är så
mysiga. Tycker om ettan väldigt mycket, tvåan är väl lite halvseg. Många har varit lite
besvikna på 3:an men mamma var mycket nöjd så jag får väl lita på henne:)
Ska bli mysigt att komma iväg på lite bio Danne å jag iaf:)
Emmy kommer ju sen och sover hos oss å tar hand om våran lilla skatt.
Men det sa jag väl igår kanske.

Sitter å planerar lite eller tänker iaf..
Min lilla älskling fyller ju hela 25 år den 22 mars och det måste ju firas såklart:)
Vi får se vad som hittas på!!
Stor fest...liten fest...ja får jag bestämma å Danne såklart så blir det stor fest.
Med mat å gott att dricka:)

Nä tillbaka till Jollis igen.
Hörs då!!

Puss på er!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0