Veckan så här långt:)

Tisdagkväll jahopp vi går snart över till onsdag morgon.
Jag hatar när klockan ringer men det är ju ett måste, så bara att
bita ihop...

Men nog om det. Jag ska ju jobba på Blästadskolan imorrn sånt gillas:)

Jollan sover sött efter en dag på dagis.
Hon lekte för fullt när jag kom. Men direkt så frågade hon efter sin fina
nya spis som mamma och jag va å shoppade igår och även satte ihop.
Fasen vilket jobb säger jag bara.
Men Sofia du sa ju att det va bland det bästa Tuwa hade fått så jag ville ju oxå köpa:).
Å håller med, rummet blev så mycket finare, man fick plats med massor och Jollan
älskar det till hundra:)


Jollan vägrade att gå å sova igår..
skulle bara laga mat:)


Super fint:) Det används för fullt!!


Idag annars så hämtade vi upp Fanny efter dagis och hon följde med oss hem
för en klippning och hon stannade i flera timmar, vilket uppskattades
mycket av Jollan å mig med såklart:) Jollan träffar ju inte henne så ofta, så mysigt när det händer.
Men hon är ju i tonåren så då har man väl mycket annat för sig, kommer ju ihåg själv liksom:)


Jollis har fullt upp med alla
sina bebisar å matlagning, blöjbyte:)




Nä blir det att fota lite leksaker som ska ut för försäljning:) sen kallar kudden på mig är jätte trött.
Skönt att hela veckan är planerad med jobb och nästan hela nästa vecka oxå..

Ha det super bäst!

Puss på er!!


Kommentarer
Postat av: faster lotta

vill bara kolla lite om Jollan själv får plats i rummet sitt. Kan meddela att ägaren till handplockat funderar på att ta in lite nya märken på barnkläder , lite "dyrare", kan vara nåt va?

2011-02-08 @ 22:11:18
Postat av: Anonym

det låter ju intressant:)..

ja hon får plats tror jag, har inte sett henne på ett tag men tror hon är där inne;)

fast den här gången slängde jag ju ut flera saker när jag köpte en ny, plus i kanten till mig där för det brukar inte hända:)

2011-02-09 @ 07:48:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0