Tiger, zebra, kompis å banan

Ja det är några av många ord som jag lärt mig teckna idag på jobbet.
Älskar att jobba i hörselklassen, super kul.
Jag hade klassen helt själv de första två timmarna och det gick toppen bra:)

Imorrn vet jag inte vart det bär iväg har inte fått nåt jobb inbokat ännu, så vi får se vilken bokare som ringer imorrn kl 7 å väcker mig:)

Känner mig laddad känner mig sugen.
Sugen på att kunna bidra igen.
Även att Danne å jag splittar helt på pengarna så är det jobbigt att inte kunna bidra lika mycket.
Men nu jäklar ska det bli jobb..har en del inbokat i februari.
Sen tänkte jag kolla runt lite på teckenspråk kurser å så..
Måste lära mig mer:)
Jobbar ju där titt som tätt:)

Jag är så lycklig, Jag känner livet i mig!!

Jag älskar min underbara Danne så otroligt mycket.
Han gör livet värt att leva. Han är den starkaste, finaste och helt underbara.
Ibland kommer det puckon som sätter käppar i hjulen men vet ni vad det
vem fasen bryr sig, såna människor kommer det alltid finnas gott om,
Han står emot allt, klarar motgångar för att få det bättre.
Eller rättare sagt göra Jolines och mitt liv helt underbart.
Hur en människa kan bli så perfekt som han kan man inte tro.
Å vet ni vad han är min!!

Jag beställde en liten alla hjärtansdag present till min prins igår..
fast han får den nog innan om jag känner mig rätt.
Ett svart XBOX 360 blablabla + Kinect eller va det hette.
Fråga mig inte va det är men han blir säkert glad:)


Nu blir han glad tror jag..Han har ju redan ett vitt eller grått XBOX360
men vet i fasen va nåt knas med det...så lite nytt skadar ju inte;)



Jahopp så vad har vi gjort mer idag då??
Efter Dagis å jobb åkte vi ut till V-stad och där har vi varit till typ en timma tillbaka.
Jollan å Alice dom bästa kusinerna har busat å busat.
Dom kommer ha mycket skoj ihop sen när dom blir äldre.
Så som Cissi å jag alltid har haft.. henne kan man lita på det blir inget skit.
Hon är en äkta syster..självklart mina andra syskon oxå såklart.
Men det finns ju andra som inte har det lika bra som jag:)
Lika mycket kärlek och tillit till sina syskon.
 I Familjen Dahllöf/edlund döljer sig inga konstigheter:)

Nä Jollan sover sött, tänkte göra mig iordning för kvällen å min prins!!

Puss på er!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0