onsdag!!

Ja vad hände igår= onsdag.

Igår mådde jag inte alls bra, kände mig febrig å dan hade rackarns ont i huvet oxå.
Men med Thaihämt mat kan det ju inte blir sämre:)

 Jag hämtade Jollis på dagis vid halv tre hugget.
Vi fixade lite krubb och sen kom Towe på besök hos oss.

Lite bus å film gjorde oss tre väldigt trötta.
La oss inne i sovrummet för att titta på filmen I rymden finns inga känslor.
Jag fick för mig att det den hette I himlen finns inga gränser. Vilket Towe fick för sig att det
va mycket roligt. Jaja.. Mycket bra film, lärorik!!
Towe höll inte ut hela filmen utan snarkade sött...eller sött å sött vet jag inte;)
Sen somnade Jollan precis i slutet, själv somnade jag typ två minuter efter.
Mysigt hade vi iaf.
Jag körde hem Towe vid tio hugget, oj  oj oj vilken vurpa säger jag bara.
Towe såg verkligen ut som Bambi på hal is:)
Jag låg dubbelvikt mot ratten å skratta!!

Sen när jag kom hem igen blev huvudverken bara värr å värr..Så det enda va
att försöka somna..

Nog om onsdag:)

Puss på er!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0