mys söndag..

tillslut efter allt städande och tvättande:)

Jollan va ju som sagt iväg till v-stad jag hade oxå tänkt att åka
dit men det blev inte så..höll på så länge här hemma.
Så när jag va klar åkte Danne och jag till Maxi och handlade lite.
Det blev mest till kvällen som var lite utav en grekisk afton:)
Grekisk mat nam nam!!




Min lilla sötnos<3

Jollis kom hem lagom till middan..hon är så super mysig när hon
har varit borta några timmar..
värsta mystjejen:)

Kvällen har tillbringas framför det nya tv-spelet.
Det va super kul, jäkligt jobbigt:)


Jollan å pappa spelar lite XBOX:)

Måste fixa lite mer spel för man tröttnar fort på ett..

Mattis va tvungen att komma å testa spelet oxå och han sitter fortfarande här å hänger
med oss:) myspys..
Älskar att ha mina syskon här:) dom förgyller mitt liv ännu mer liksom.


Mattis in action:)

Men nu blir det nog sängen snart för imorrn vet jag inte vart det bär iväg ännu.
Men blir inte så lång dag, måndagar slutar jag alltid vid halv två typ:)
Blir nån dag i hörselklassen denna vecka med å även nästa..sånt gillas.


Jollans nya raggaråk...en elmoppe:)
Tack Gammo!!
Jollan är helt tokig i den!!

Nä godnatt på er!!

"Tack Ronja som ville förgylla Jollans dag med massa bus med er
i V-stad, eftersom vi inte skulle hitta på nåt skoj.
 Jag älskar dig och vi ska inte tala om hur mycket Jollan älskar dig<3"
Å vi får ju inte glömma Alex oxå<3

Puss på er!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0