Idag va en bra dag:)

Idag sov Jollan och jag ut.
Ledig torsdag!!

Solen skiner och himlen är blå å vad sugen
jag är på att städa då!!

Nä inte ett dugg, vi skulle dammsuga å tvätta idag men så
blev det inte.

Jollan och jag klädde på oss och började sakta men säkert knalla mot
Gammo!! Även kallad Jollans gammelfarmor:)

Jo tack det tog sin lilla tid, hela två timmar tog det att gå från
Johannelund till Aspnäset.
Men det va fint väder, dock blåste det lite mycket.
Men med rätt kläder så:)

Jollan hittade mycket spännande på vägen allt från traktorer, grävmaskiner, löv och
stenar:) till djupa vattenpölar!!



Väl hemma hos mormor/gammo så fikade vi lite och snackade skit.
Jollan berättade att hon ska åka på semester..
Älskar när hon gör det. Hon säger att hon ska åka flygplan till Thailand, tyvärr är det ju ett bra
tag kvar, men mindre än ett år nu iaf:)


Jollan älskar att titta i mormors porslinskåp:)


Min sötaste mormor<3 Å gammo såklart!!

Jollan fick fina änglar att sätta runt sina gardiner av mormor.
Blev jätte fint tyckte jag:)



När vi kom hem så gick Danne och Jollan till affären och hämtade ut mitt paket
men mina jultallrikar som jag ska börja samla på.
Disney jul. Mamma har alltid samlat på jultallrikar inte disney men gammeldagsjul.
Vi har ätit på dom varje år. Jag vill att Joline ska växa upp på samma
underbara sätt som jag när det gäller jul.
En bättre jul än hos mamma kan man inte önska hon får allt att vara så perfekt.


Fyra tallrikar med assietter..(stavning?)
bara åtta kvar:)

     

      

Imorrn är det fredag vilket innebär fredagsmys<3

Puss på er!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0