helgen straxt förbi..

Helgerna går så rackarns fort..vi får hoppas att veckan går lika fort tills
nästa helg:)

Det har varit en riktig myshelg.
Ja fredan vet ni la redan. I går på dagen va vi på Busfabriken.
Cissi, Kalle och Alice va oxå med.
Jollan hade lika skoj som alltid. Alice hade oxå roligt.
Men kanske bättre att åka på en vardag nästa gång så man får lite mer utrymme:)

Blir galen jag lyckas inte vända på bilderna från mobilen:(



 
Har ju massa mer bilder men är ju så
tråkigt när dom är åt fel håll:(
Men kul hade vi iaf:)

Men tre timmar där gick snabbt med massa bus. Mamma/mommo kom oxå sista timmen.
Sen direkt va det dags att köra Danne och Benke som skulle på hockey.
Mamma, jag, Jollan och chico hade mys hemma hos oss.
Blev mamma å dotter mys för Jollan somnade tidigt.
Men mamma och jag åt bakpotatis med skagenröra och kött
till melodifestivalen som bara blir sämre å sämre för varje år som går.

Senare sen på kvällen hämtade jag två fyllon på stan.
Vid namn Benke och Danne!!

Körde hem mamma och Benke direkt.
Jollan va självklart vaken när jag kom hem.
Så vi myste å Danne och JOllan hade visst blivit riktigt hungriga:)


Först lite makaroner och köttfärssås:)

till efterrätt morötter/ gurka med dipp:)

Jollan ville inte va med på kort..

Idag har det varit städdag för hela slanten.
SOm tur ringde Ronja imorse å frågade om Jollis kunde följa med henne till
V-stad, så skönt för henne så hon slapp städningen:)

Just det sötaste kommentaren från Jollis igår...
Jag frågar Jollan vad hon vill göra idag:
Åka tallien (thailand) svarar hon..
Men det går inte idag Jollan säger jag..
JO snälla mamma:)

Hur söt får man vara?!

Mamma och jag håller på att planera en liten tjejresa i sommar
kommer nog bli mys:)
På tal om resor liksom!!

Nä måste fortsätta lite till.

Ikväll mys framför solsidan:)

Puss på er!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0