fredag å två dagar ledigt:)

Gud så gött!!
Eller jag vet jag jobbar inte ihjäl mig men är så skönt när hela familjen är ledig:)

Idag så blev det jobb på förmiddan, sen efter det så åkte Jollan
och jag å fixade lite ärenden.
Sen hem en stund, eller stund å stund vi somnade i typ två timmar.
Det va skönt:)

Sen åkte vi och hämtade ut det nya XBOXET som hade kommit.
En mycket glad Danne såklart:)
Å även Jollan!! Fast hon inte riktigt visste va det va..jo spel visste hon.
Jollis tror att alla tv spel är singstar eller WII för det älskar hon.
Så Ps2 har hon fått att ha i sitt rum som sitt eget för vi har ett till:)
Nu saknas det ett väl fungerande PS3 så är han nog nöjd pöjken min:)
Födelsedagspresent kanske!! tåls att tänka på...



Förväntansfulla!!

Så senare ikväll efter våran tupplur så har vi varit på fredagsmys ute i Tallboda.
Cissi, Kalle och Alice va oxå där, det gillas av Jollis:)
Sen massa fina presenter från sthlm av sin mormor fick JOllan:) tusen tack.
Nåt mer som även gillas av Jollis är hennes söta gosedjur som hon fått av Ronja och Towe
som dom hade när dom va små:)

      
Den söta björnen av Towe och den gulliga
katten av Ronja<3

Det blev rätt sent där men nu är vi hemma ifall eller har varit ett tag,
fast Jollis sover icke..

Vad händer resten av helgen då??
Imorrn ska vi nog hitta på nåt skoj.
Danne kanske skulle bjuda med sin svärfar på hockey.
Ja vad hittar vi bruttor på då??
Vi kommer nog på nåt kul som alltid!!
Men hoppas ni får en trevlig helg..


Mina hjärtegull<3

Puss på er!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0