vad händer å sker??

Jo våren är här vill jag lova!!!


Lite luft va vi tvungna att få, Jollans bebis oxå:)


Våren får mig alltid på så himla bra humör.
Fast humöret har varit lite nere nu i veckan för vi har magsjuka hela familjen här.
Eller den som har klarat sig bäst är som tur  Jollan, hennes blöja har varit lite kraftigare
än vanligt, medan jag och Danne har spytt som två kalvar i hela nätter.


Jollan vet att hennes pappa inte tål hundar så
hon nöjjer sig med hunden Fido:) När hon har matat och gått en
promenad bjuder hon morbror på glass:)


Ja nån vidare lön kan man ju inte vänta sig nästa månad, jag tror vi har varit hemma med
sjukt barn i ca tre veckor av fyra.
Jag som va så lycklig över att lönen börjar komma in igen efter 1½ år. Men icke sa nicke.
Men som tur är så börjar våran tös må bättre nu.
Ja hellre att hon mår bra än att vi kan få alla pengar i världen<3


Mammas lilla cooling<3

 
Ibland kan det va skönt att låna kusin Alice vagn &
vara bebis igen, fast inte när man får baka chokladbollar själv!!


Så vad har hänt dom andra dagarna då vi inte har varit sjuka?
Shopping ja det har det blivit en hel del utav.
Mest till lilla Jollan såklart.
Allt ifrån jeans, t-shirt, skarf och kjol
till munkjacka, tajts, klänning, skor & stövlar.
Säkert lite därtill:)


Snyggt eller hur??

Sen har jag självklart fått upp ögonen för ett annat märke

GEGGAMOJJA!

Supersnygga kläder. Lite polarn å pyret stuket fast bättre tycker jag.
För jag har inte riktigt fastnat för dom kläderna. Dock lite dyrare.
Men slå en titt vet ja!


Det blev en klänning, munkjacka, rosa kjol med matchande
skarf som jag inte hittade när jag skulle ta kort.
Mer fanns det men man måste ju har råd med mat oxå;)


Ett par nya fina gummistövlar och super söta Hello Kitty
gympaskor. Ja detta va månadens skoköp, å vilken
tur att det är ny månad på torsdag då:)
Skoja mamma bli inte nervös ska lugna ner mig nu:) (kanske)


Danne har fyllt år och av mig och Jollan fick han en pelarborr (tror det hette så)
Slitmaskin av nåt slag, lite småvertyg av Jollan och presentkort på Activ Life.

 

Han fick även mer presentkort av min släkt så nu kan han köpa sig massor fint:)
Eller inte så jätte mycket för den affären är satans dyr.

Helgen som var kom Pierre och Åsa på besök och tillbringade lördagen med oss.
Hur trevligt som helst, va ju inte igår direkt.
Ja mycket skitsnack, wii-spel och lite mat och dricka.
Så ska en trevlig lördag vara.



Men till det bästa nu:

VI BOR NU I EN TREA!!

VÄGGEN ÄR RIVEN ELLER IAF EN DÖRRÖPPNING:)

PUSS PÅ ER!!


Kommentarer
Postat av: Åsa

Lite sent inlägg, men- attans vad trevligt det va!

Måste göras om snart!!!!!

Kram till er i hela familjen!

2010-04-09 @ 21:01:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0