Hej härliga måndag snart tisdag!

Dagarna springer iväg. En riktig omställning är det nu.
Jag jobbar på dagarna sen hämtar man tösen sin, busar å äter sen är det dags att hoppa i säng.
Och det gör jag mer en gärna för jag är så himla trött. Vet inte vad det är med mig, vill kanske ha mer sol.
Men den börjar ju visa sig så fint nu igen:)


våran lilla snygging som ska åka å handla:)
väskan med pengar i till lördagsgodis!

Förra veckan har vi inte gjort så mycket annat än jobbat å gått på dagis vi här på Munkhagsgatan:)


Ronja var här en sväng i helgen å spökade ut sig:)


Men den här veckan har tyvärr sjukdomarna kommit tillbaka igen.
Jollan fick feber igår och sån himla hosta. Så jag va hemma å VABA lite idag. Hon blev bra på dan.
Danne kom hem straxt efter ett så då klädde vi på Jollan sköna kläder å ner med henne i sin sköna åkpåse. Ut i solen ett tag. Vi åkte för att köpa skidjacka till Danne och även Jollan fick super snygga Everest vinterkläder.
Eller jackan kan hon ha nu på våren och byxorna ska hon ha nu i fjällen, jackan med såklar med en skön Adidas fleece tröja under. En snygg everest mössa till fick hon oxå. Den gillade hon skarpt, hon ville ha den på sig hela tiden här hemma.
Eftersom hon va lite sjuk så fick hon lite nya kläder oxå:) en super snygg jeans kjol med en grå t-shirt till ACDC.
As tuff blev hon:)


coolt?! satans fläck, det är faktiskt min kamera som gör dom

Jag fick mig iaf ett par nya tumvantar för min ena skidvante är såklart i stugan:(
Danne köpte även en ny mössa och vantar:)
Danne var vi även tvungna att kosta på en hårklippning hos Micka:)


Skapliga reflexer i everestmärket:)


Me like:) super snyggt!! prinsessan ska ha det bästa!

Ja lite shopping blev det. Jollan låg å myste i vagnen under shopping rundan.
Hemma här har det blivit lite lugnt, Jollan somnade lite halvsent eftersom hon har sovit en hel del på dagen. Feber igen har hon, den kommer på kvällen.
Vi blir kvar hemma imorrn oxå. Det va lite barn sjuka på JOllans dagis nu. Sen hade en fått vattenkoppor oxå.
Vi får se om hon ska gå på ons för jag jobbar mellan 11-16, mamma kunde nog ta henne då så hon inte åker på nåt mer innan vi åker till fjällen på torsdag. Ska bli mega skoj:)

Nä nu blir det lite film å krypa ner i nybäddad säng, Jollan hjälpte mig att bädda så söt.

Mattis vill bara säga att du är bäst!! bara så du vet det.<3 du vet vad jag syftar på:)


Mammas lilla toker:)

Puss på er!!


Kommentarer
Postat av: Lovisa

fläckarna är Orbs (spöken) http://paranormal.se/mirror/web.telia.com/~u58208981/Orbs.pdf



eller skit på linsen;)

2010-03-09 @ 14:36:10
URL: http://loveijsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0