försvinn....

Nej inte ni mina nära å kära och alla andra TREVLIGA som läser bloggen.
Jag pratar bara om dig ditt avskum.
Du bara förstör, låt andra vara lyckliga trots att du verkar ha lite svårt att
vara det.
Jag är så trött på en ursäkta ordvalet skitskalle som du.
Jag säger bara ex ha aldrig med såna att göra om dom har något riktigt stor fel.
Jag pratar inte om nåt ex till mig för dom är mina vänner.

Går in här å snokar antar jag att du gör eller så frågar du runt som en liten rutten nyfiken
liten sak.
Du har inget för de,t ingenting alls.
För vi är så mycket starkare än du och vi har bra mycket mer bakom pannbenet oxå kan jag lova.
Så sluta att hota för i slutänden så vänds det bara emot dig själv.

Jag har sagt det förr men säger det igen för du verkar inte riktigt förstå.
Jag vet inte hur man kan missuppfatta ordet FÖRSVINN!!!

Ta inte illa upp ni alla för det är riktat till en person och är hon inne här så
bör hon veta vem det är, men med hennes iq att dömma så är det inte säkert:)

Nä nu drar vi till ännu mer snö:)
SÄLEN SE UPP!!

Ha det toppen!!


Kommentarer
Postat av: Lovisa

Har hon inte gett upp efter såhär lång tid måste det ju handla lite om besatthet. Tack och lov slipper jag sån skit.



Finns inga som är mer gjorda för varandra än du och danne:)

2010-03-11 @ 13:32:59
URL: http://loveijsa.blogg.se/
Postat av: 20 år och mamma

Nu får hon fan ta och ge sig! Hon är väl inte 5 år heller?! Hon klarar väl inte av att se andra personer lyckliga bara för hennes liv blev så värdelöst.

2010-03-12 @ 10:31:42
URL: http://sarahsamuelsson.blogg.se/
Postat av: Sollery och Sten!

Hej!

Var lyckliga, bry er inte om de avundsjuka..

Vi i Grebo älskar er. Mormor, G-svärmor och naturligtvis G- föräldrar

2010-03-12 @ 20:05:48
Postat av: Åsa

Jag förstår precis.... Är det inte nog snart!!Vilken tur att ni e som gjorda för varandra. Tänker på er.

Bamse kramar till er =)

2010-03-18 @ 19:50:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0